Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er 23 og er min mand også og vi venter vores første barn til 1 maj
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er 24 år og min forlovede Daniel er 25 år...
Vi venter en h*n den 2. November
MariaJ skriver: Det er vel egentlig også meget rammende i forhold til hvornår folk typisk får børn . Egentlig synes jeg ikke alderen betyder så meget herinde, da alle jo har mere eller mindre de samme udfordringer og spørgsmål i hverdagen med børnene uanset om man er ung eller gammel.
Det er vel egentlig også meget rammende i forhold til hvornår folk typisk får børn . Egentlig synes jeg ikke alderen betyder så meget herinde, da alle jo har mere eller mindre de samme udfordringer og spørgsmål i hverdagen med børnene uanset om man er ung eller gammel.
Man tænker bare ikke altid ens når man er 19 som når man er 30 :-)
Kæresten og jeg er begge 27
og så har vi Lærke fra okt 07
og Gustav fra feb 09
Jeg er 24 og min forlovede er 26 år.Vi venter vores første barn, og har termin i november
jeg er 20 og daniel er 19 . vi har også to børn sammen, Lucas på tre år og mathilde på tre mdr .
Jeg er 21 og kæresten bliver 26 nu her snart. Sammen har vi Ida som bliver 3 mdr. imorgen
jeg er lige fyldt 18, kæresten er 25. har en søn som fylder 1 år her den 30/10( dog er kæresten ikk far til ham!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128