Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er 23 år og min kæreste er 30 og vi har vores skønne søn som bliver 4 år i november...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg fylder 28 her om et par dage og manden er 29 vi har en søn på 20 måneder og venter lillesøster til januar.
jeg er 27, min mand er 30 - vi har to børn - Annika på 3 år og Lina på snart 1½
Jeg er 27, min mand er 25. Sammen har vi Emma på 16 mdr. og venter lille Ida til januar.
CamiRon skriver: Jeg er 27, min mand er 25. Sammen har vi Emma på 16 mdr. og venter lille Ida til januar.
Så bliver der næsten lige så lang tid imellem dem som der er imellem vores, der er 18 måneder :-)
Det er SÅ skønt!
jeg er 29 og Søren er 32
Jeg er 25 og martin er 28
NatasjaL skriver: Efter jeg har skrevet med en del herinde, føler jeg lidt mig og kæresten er nogle af de yngste Vi er begge 19, og forældre til to skønne unge, Victoria på 2 og Sebastian på 4 måneder Så ville lige hører hvor gamle i andre par herinde er :-)
Efter jeg har skrevet med en del herinde, føler jeg lidt mig og kæresten er nogle af de yngste Vi er begge 19, og forældre til to skønne unge, Victoria på 2 og Sebastian på 4 måneder
Så ville lige hører hvor gamle i andre par herinde er :-)
28 og 30 år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128