Test spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Lotus86

Miss.Sunshine skriver:

Oj det er da spændende! Håber den er der for os begge to.

Det ville godt nok være dejligt

Ja det ville være fantastisk...

Men igen, så tror jeg bare ikke jeg er så heldig... Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har bare en rigtig dårlig mavefornemmelse omkring det her pb, måske fordi jeg synes det ville være helt uvirkeligt pludselig at stå med en positiv test, kan slet ikke forestille mig at det kan ske for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Miss.Sunshine

npn skriver:

Ja det ville være fantastisk...

Men igen, så tror jeg bare ikke jeg er så heldig... Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har bare en rigtig dårlig mavefornemmelse omkring det her pb, måske fordi jeg synes det ville være helt uvirkeligt pludselig at stå med en positiv test, kan slet ikke forestille mig at det kan ske for mig

Kan jeg heller ikke. Overhovedet!

Også derfor jeg tænker at den test jeg har taget umuligt kan være ægte. men på den anden side,hvor skal stregen så kommer fra

Gid man kunne få et klar svar. Prøver igen søndag

Anmeld

14. oktober 2010

henriette34

Miss.Sunshine skriver:

Kan jeg heller ikke. Overhovedet!

Også derfor jeg tænker at den test jeg har taget umuligt kan være ægte. men på den anden side,hvor skal stregen så kommer fra

Gid man kunne få et klar svar. Prøver igen søndag

Hej tøser jeg blander mig lige. jeg håber at i ender med en positiv test. jeg sidder i samme situation, jeg tænker det ikke sker for mig. og jeg venter og venter på min mens. vil ikke ha den, men føler der er gang i underlivet. jeg render på wc konstant. ømme bryster osv. men samtidig føler jeg den pressende fornemmelse som plejer at komme omkring mens.

jeg skulle have haft det igår men intet kom. jeg skal til blodprøve mandag på riget. vi har været igang i 8 år... så måske er det ok jeg er heldig nu.

har man mens smerter ved graviditet? jeg er ved at blive vanvittig. jeg fik lagt 2 fryseæg op d. 4 okt. lægen sagde de var rigtig fine. håber bare det ene blir der.

vil i krydse for mig....

knus til jer

Anmeld

14. oktober 2010

Lotus86

henriette34 skriver:

Hej tøser jeg blander mig lige. jeg håber at i ender med en positiv test. jeg sidder i samme situation, jeg tænker det ikke sker for mig. og jeg venter og venter på min mens. vil ikke ha den, men føler der er gang i underlivet. jeg render på wc konstant. ømme bryster osv. men samtidig føler jeg den pressende fornemmelse som plejer at komme omkring mens.

jeg skulle have haft det igår men intet kom. jeg skal til blodprøve mandag på riget. vi har været igang i 8 år... så måske er det ok jeg er heldig nu.

har man mens smerter ved graviditet? jeg er ved at blive vanvittig. jeg fik lagt 2 fryseæg op d. 4 okt. lægen sagde de var rigtig fine. håber bare det ene blir der.

vil i krydse for mig....

knus til jer

Åhh gud... 8 år... Det jo en evighed... Så sidder man da her og får helt dårlig samvittighed over at man brokker sig...

Jeg håber så inderligt at det er jeres tur nu, alt hvad der kan krydses er krydset

Anmeld

14. oktober 2010

henriette34

npn skriver:

Åhh gud... 8 år... Det jo en evighed... Så sidder man da her og får helt dårlig samvittighed over at man brokker sig...

Jeg håber så inderligt at det er jeres tur nu, alt hvad der kan krydses er krydset

jeg tog en test en uge efter men den var negativ. kan jeg regne med den??? eller ?? uhh jeg blir vanvittig af at håbe og vente

Anmeld

14. oktober 2010

Lotus86

henriette34 skriver:

jeg tog en test en uge efter men den var negativ. kan jeg regne med den??? eller ?? uhh jeg blir vanvittig af at håbe og vente

Det tror jeg ikke du kan, der skal vel minimun gå to uger, ligesom når man har ægløsning på normal vis, så kan man jo også først teste ca. 2 uger efter, hvis man vel og mærke har en normal cyklus

Anmeld

14. oktober 2010

Miss.Sunshine

Håber for os allesammen. det har man vel lov til

Anmeld

14. oktober 2010

Tanja1234

Altså jeg har begge gange haft det næsten lige som hvis jeg skal have menstruation. Det er den samme mudren i maven...

Min første test var den dag mens udeblev og den var negativ - men en uge efter var den positiv.. Så man skal ikke afskrive håbet lige med det samme..

Krydser fingre for jer alle sammen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.