Test spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Lotus86

Miss.Sunshine skriver:

Altså den er ikke ligeså tydelig som kontrolstregen og mit kamera er noget skod,den er tydeligere end jeg kan få frem,men kan i se den??

Altså jeg kan i hvert fald sagtens se en streg, men jeg kan ikke helt se om der er farve i, men hvis der er det, så vil jeg da bestemt mene den der god nok

Hvor lang tid lå den før du kiggede? Og hvor hurtigt lagde du den væk efter du havde tisset på den? For hvis du lagde den væk med det samme, så kan du jo ikke vide om stregen er kommet inden for tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Lotus86

Nu har jeg lavet den om til negativ, og der kan man jo tydeligt se nr. 2 streg, så jeg er altså mere og mere sikker på at du er gravid
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2010

Miss.Sunshine

npn skriver:

Altså jeg kan i hvert fald sagtens se en streg, men jeg kan ikke helt se om der er farve i, men hvis der er det, så vil jeg da bestemt mene den der god nok

Hvor lang tid lå den før du kiggede? Og hvor hurtigt lagde du den væk efter du havde tisset på den? For hvis du lagde den væk med det samme, så kan du jo ikke vide om stregen er kommet inden for tiden

der er 110% farve i. har endda skilt testen ad og det er der. Det er jeg helt 100 på.

Jamen jeg lagde den væk efter 2 minutter fordi jeg tænkte der nok ikke var noget. og gad ikke se et negativt svar alligevel,så reelt kan den være der indenfor tiden,det ved jeg ikke.

men jeg betragter den som ikke gyldig og tester igen om nogle dage. Jeg ville bare gerne vide om en test får en lyserød streg hvis den er falsk.

Anmeld

14. oktober 2010

Miss.Sunshine

npn skriver:

Nu har jeg lavet den om til negativ, og der kan man jo tydeligt se nr. 2 streg, så jeg er altså mere og mere sikker på at du er gravid

Okay jeg håber godt nok du har ret! Det er meget nemmere at se den på dit billede det kan jeg godt se.

Prøver om nogle dage.please please please please

Anmeld

14. oktober 2010

Lotus86

Miss.Sunshine skriver:

Okay jeg håber godt nok du har ret! Det er meget nemmere at se den på dit billede det kan jeg godt se.

Prøver om nogle dage.please please please please

Hvis der er fave i, så er den altså god nok, så håber vi bare at den lille bandit bliver hvor den skal

Jeg krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

14. oktober 2010

Miss.Sunshine

npn skriver:

Hvis der er fave i, så er den altså god nok, så håber vi bare at den lille bandit bliver hvor den skal

Jeg krydser alt hvad jeg kan

Også hvis den MÅSKE er kommet senere end tiden der står?

Knus

Og tusind tak for de krydsede fingre,håber SÅ meget og alligevel forsøger jeg ikke at håbe

Anmeld

14. oktober 2010

Lotus86

Miss.Sunshine skriver:

Også hvis den MÅSKE er kommet senere end tiden der står?

Knus

Og tusind tak for de krydsede fingre,håber SÅ meget og alligevel forsøger jeg ikke at håbe

Ja, for igen, hvis der kommer lyserød farve i, så er det jo fordi man har hcg i kroppen, så det vil jeg da bestemt mene

Anmeld

14. oktober 2010

Miss.Sunshine

npn skriver:

Ja, for igen, hvis der kommer lyserød farve i, så er det jo fordi man har hcg i kroppen, så det vil jeg da bestemt mene

Jeg kan heller ikke regne ud hvad der ellers skal udløse den. Ikke når der er fin farve i. Medmindre man fik medicin med hormonet i altså,men det gør jeg ikke og har aldrig fået.

Øj hvor jeg håber.

Hvordan ser det ud på din front? Du prøver også ik?

Knus

Og TAK fordi du tog dig tid til mig,det betyder meget.

Anmeld

14. oktober 2010

Lotus86

Miss.Sunshine skriver:

Jeg kan heller ikke regne ud hvad der ellers skal udløse den. Ikke når der er fin farve i. Medmindre man fik medicin med hormonet i altså,men det gør jeg ikke og har aldrig fået.

Øj hvor jeg håber.

Hvordan ser det ud på din front? Du prøver også ik?

Knus

Og TAK fordi du tog dig tid til mig,det betyder meget.

Nej lige præcis, så jeg er sikker på at den er mere tydelig om et par dage

Jo vi prøver også, og lige pt. går jeg og er meget i tvivl.. Hvis min cyklus er ved at være normal, så skal jeg have mens om et par dage, og der sker en masse ting i mit underliv for tiden, sådan har det været i et par uger nu, men altså jeg tror sgu ikke rigtig på det, ville undre mig hvis jeg fik en positiv test, men man kan jo kun håbe

Og selv tak, det er jo altid rart når man kan hjælpe andre

Anmeld

14. oktober 2010

Miss.Sunshine

npn skriver:

Nej lige præcis, så jeg er sikker på at den er mere tydelig om et par dage

Jo vi prøver også, og lige pt. går jeg og er meget i tvivl.. Hvis min cyklus er ved at være normal, så skal jeg have mens om et par dage, og der sker en masse ting i mit underliv for tiden, sådan har det været i et par uger nu, men altså jeg tror sgu ikke rigtig på det, ville undre mig hvis jeg fik en positiv test, men man kan jo kun håbe

Og selv tak, det er jo altid rart når man kan hjælpe andre

Oj det er da spændende! Håber den er der for os begge to.

Det ville godt nok være dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.