Test spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.720 visninger
27 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Miss.Sunshine

hejsa..

I en falsk positiv test,er stregen så lyserød? altså teststregen,vil der være farve i sådan en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Lotus86

Som udgangspunkt kan en test ikke vise falsk positiv, så hvis der er en svag streg med farve, så er den positiv, men hvis man tester før tid, kan man jo desværre godt risikere at det ender ud i en bio.

Anmeld

14. oktober 2010

Miss.Sunshine

npn skriver:

Som udgangspunkt kan en test ikke vise falsk positiv, så hvis der er en svag streg med farve, så er den positiv, men hvis man tester før tid, kan man jo desværre godt risikere at det ender ud i en bio.

jamen jeg tænker hvis testen ligger længere end de 5 min eller 10 min og der så er 2 streger,så siger man jo den er falsk positiv ik? Men er stregen så lyserød? og tydelig?

Anmeld

14. oktober 2010

Lotus86

Miss.Sunshine skriver:

jamen jeg tænker hvis testen ligger længere end de 5 min eller 10 min og der så er 2 streger,så siger man jo den er falsk positiv ik? Men er stregen så lyserød? og tydelig?

Altså jeg er overhovedet ikke ekspert, men man siger jo, at der kun kan komme en lyserød streg hvis man har hcg i kroppen, og så er man jo gravid, men samtidig er der jo desværre også flere der har oplevet at der er kommet en streg efter tid, som så har vist sig ikke har været noget, men det kan jo være fordi det er endt ud i en bio.

Hvilken test har du brugt? Og er du gået over tid?

Anmeld

14. oktober 2010

Valle81

Miss.Sunshine skriver:

Ja stregerne er altid lyserøde.

Har lige fundet min test frem i skuffen som jeg tog til denne graviditet og den er jo 3 mdr gammel og den ser stadig ud som på mit profilbillede:0)

Anmeld

14. oktober 2010

Miss.Sunshine

npn skriver:

Altså jeg er overhovedet ikke ekspert, men man siger jo, at der kun kan komme en lyserød streg hvis man har hcg i kroppen, og så er man jo gravid, men samtidig er der jo desværre også flere der har oplevet at der er kommet en streg efter tid, som så har vist sig ikke har været noget, men det kan jo være fordi det er endt ud i en bio.

Hvilken test har du brugt? Og er du gået over tid?

Jeg er ikke over tid.

Jeg er mellem 3+1 og 3+5

jeg tog en fra lavpris teste ( en stav) i morges og kiggede på den mens det trak igennem,følte mig så lynhurtigt dum og smed den ind i mit skab. Men tog den så frem igen og der var en fin lyserød nr 2 streg på. men jeg ved jo ikke hvornår den er kommet og regner så ikke med den gælder. Men jeg vidste ikke om falske streger også blev lyserøde eller om de kun var grå som mange har beskrevet. ved heller ikke om falske streger er normalt med testene fra lavpris teste. Har bare aldrig i mit liv haft en lyserød nr 2 streg før. heller ikke selvom testen har ligget i 100 år bagefter.

Anmeld

14. oktober 2010

Mettehs

Jeg har en gang prøvet at få en falsk positiv. Jeg lod den ligge i 10-15 min ekstra og så kunne man ane to streger. Men ingen graviditet. Det var en billig test jeg havde købt, men prøv igen om nogle dage og se hvad der sker... Held og lykke

Anmeld

14. oktober 2010

Lotus86

Miss.Sunshine skriver:

Jeg er ikke over tid.

Jeg er mellem 3+1 og 3+5

jeg tog en fra lavpris teste ( en stav) i morges og kiggede på den mens det trak igennem,følte mig så lynhurtigt dum og smed den ind i mit skab. Men tog den så frem igen og der var en fin lyserød nr 2 streg på. men jeg ved jo ikke hvornår den er kommet og regner så ikke med den gælder. Men jeg vidste ikke om falske streger også blev lyserøde eller om de kun var grå som mange har beskrevet. ved heller ikke om falske streger er normalt med testene fra lavpris teste. Har bare aldrig i mit liv haft en lyserød nr 2 streg før. heller ikke selvom testen har ligget i 100 år bagefter.

Altså hvis du har fået en fin lyserød streg, så er jeg da ret overbevist om at du er gravid

Kan du ikke smide et billede ind af din test?

Anmeld

14. oktober 2010

Miss.Sunshine

npn skriver:

Altså hvis du har fået en fin lyserød streg, så er jeg da ret overbevist om at du er gravid

Kan du ikke smide et billede ind af din test?

Altså den er ikke ligeså tydelig som kontrolstregen og mit kamera er noget skod,den er tydeligere end jeg kan få frem,men kan i se den??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2010

CamillaValby

Hvis den ligger mere end de 10 min. Så kan den sagtens vise falsk positiv.

Du skal vente et par dage også tage en ny. Stregen skal nå at komme inden de 10 min.

for at den kommer hurtigt om et par dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.