Hvornår begyndte jeres små at gå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Anonym trådstarter

DK skriver:

Det gjorde hun da hun var 11 mdr og en uge!

Jeg havde købt de første "starter sko" til hende og da hun fik dem på og rejste hende op, så gik hun bare! Det var super vildt!

Det var da et par sko dér ville noget. Går han stadig ikke om nogle måneder - så vender jeg da lige tilbage mht mærket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Pige2009

patella skriver:

Dejligt du skriver det indlæg. Jeg har en søn der er 10½ måned og han rejser sig ikke op af ting endnu. Vi prøver at give ham interessen ved at støtte ham når han står ved bordet, altså vi rejser ham op ad det og så står han og lejer med hvad der nu er på bordet. Jeg har også lagt mærke til at han er begyndt at interessere sig for hvad der er på bordet mens han ligger på gulvet, så måske han pludselig får lysten. Men jeg har tænkt meget over at han er lidt langsom  Men som andre i tråden skriver, så er det nok bedre at de er lidt langsomme end at de går FOR tidligt... 

Kravler dit barn? Bastian trækker sig frem med hænderne og skubber med fødder/knæ men man kan ikke kalde det kravle... jeg håber det kommer... 

Laura bliver 1 år den 25. oktober, og hun går stadig ikke. Hun rejser sig op af ALT, og går langs bordet og med os i hænderne, men jeg tror stadig der går et par måneder inden hun går helt selv

Anmeld

14. oktober 2010

Silvermist

Min ældste datter Isabella begyndte at gå da hun var 9 måneder gammel. Altså i en alder af 9 måneder fravalgte hun helt at kombinere med at kravle eller støtte sig ved noget, udelukkende at gå.

Min yngste datter Victoria er 1 år i dag, og går ikke endnu. Hun kravler, støtter sig ved ting og går langs ting. Rejser sig med hjælp fra ting og går, når vi holder hende i hånden.

Anmeld

15. oktober 2010

sbs78

Laura gik en uge før hendes 1 års fødselsdag. Freja gik da hun var 10 mdr. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.