Hvornår begyndte jeres små at gå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Diana...

Lucas var 10 måneder. 

Han var 6 måneder da han begynde og kravle og der begynde han med det samme mere eller mindre og rejse sig op af ting og gå langs dem Men slap da han var 10 måneder. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Malthes mor

Vores store dreng begyndte at gå da han var 11 mdr. Og den lille begyndte at gå i fredags, da var han præcis 10 mdr.

Anmeld

14. oktober 2010

DK

Det gjorde hun da hun var 11 mdr og en uge!

Jeg havde købt de første "starter sko" til hende og da hun fik dem på og rejste hende op, så gik hun bare! Det var super vildt!

Anmeld

14. oktober 2010

SiLiMiMa

nr 1 var 12 mdr - dreng

nr 2 var 14 mdr - pige

nr 3 var 15 mdr - pige

nr 4 var 15 mdr - pige

heise

Anmeld

14. oktober 2010

anne2009

Zette skriver:

wooow hvor dygtigt!

Det må være en lille en der havde travt...

Super baby

Anmeld

14. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Halløj, 

Lidt om min datter:

Første skridt alene: 11 mdr

Decideret gå selv sikkert og flere meter ad gangen: 12 mdr

Hun er ikke komme til skade ved det, så går ud fra, hun også har haft hovedet med .  Jeg har det sådan - Hellere lidt sent, end "for" tidligt. De allermindste kommer så let til skade, når den lille krop bare vil ha' dem frem i verden .

Anmeld

14. oktober 2010

anne2009

13 mdr og 19 mdr og sidste barn er 12 mdr, kan stadig ikke gå, vi venter spændt på det

Anmeld

14. oktober 2010

*Sofie*

Malou var 14½ måned da hun begyndte at gå. Havde ventet rimlig længe på det, synes jeg...men lige pludselig skete det bare

Anmeld

14. oktober 2010

Brams

Henri84 skriver:

11 1/2 mdr. gik han sikkert selv.. Han gik rundt ved ting fra han var 8-9 mdr. men havde lidt svært ved det med balancen indtil han fik dræn i ørerne..

Er rigtig glad for at du skriver det med de dræn, for Lærke er knap 1 år og rejser sig stadig ikke op ad ting, men vil rigtig gerne gå med os i hænderne. Hun har store problemer med ørerne og skal have dræn den 26.10. vi håber det hjælper - ikke kun på ørerne men også på balancen

Anmeld

14. oktober 2010

Anne85

Den store gik sine første skridt på hans 1 års fødselsdag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.