Hvornår begyndte jeres små at gå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.575 visninger
33 svar
0 synes godt om
14. oktober 2010

Anonym trådstarter

Ja - som overskriften siger, hvor gamle var jeres små da de begyndte at gå?

Min søn er nu 11 mdr, står meget op af sofabordet - og tager også lidt skridt rundt langs det. Dog ikke meget, og han er heller ikke specielt begejstret for at stå op/tage skridt, mens vi holder ham i armene.

Så er da nysgerrig på at høre i hvilken alder jeres begyndte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Ida.

Begge mine tøser har været 16 mdr, da de begyndte at gå...og de tog tilløb til det i maaaaaaange måneder før det endelig lykkedes for dem!!

Anmeld

14. oktober 2010

Margorie

Vores pige gik da hun var 8 mdr.. Og helt uden at støtte sig til mor her eller andet da hun var 9 mdr

Anmeld

14. oktober 2010

smokin

Marge skriver:

Vores pige gik da hun var 8 mdr.. Og helt uden at støtte sig til mor her eller andet da hun var 9 mdr

wooow hvor dygtigt!

Anmeld

14. oktober 2010

Henri84

11 1/2 mdr. gik han sikkert selv.. Han gik rundt ved ting fra han var 8-9 mdr. men havde lidt svært ved det med balancen indtil han fik dræn i ørerne..

Anmeld

14. oktober 2010

Corn

Min ældste søn gik da han var 9 mdr. Men de kommer så meget til skade, for de er slet ikke klar. Han lignede næsten altid en der fik tæsk, fordi han fik så mange blå mærker af at falde ned fra ting, og støde ind i dem.

Min mellemste var 11 mdr og det passede perfekt. Han havde meget mere styr over tingene

Så håber yngstemand venter til omkring 1 år

Anmeld

14. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Min søn er nu 11 mdr, står meget op af sofabordet - og tager også lidt skridt rundt langs det. Dog ikke meget, og han er heller ikke specielt begejstret for at stå op/tage skridt, mens vi holder ham i armene.

asta begyndte at stå meget op af ting da hun var omkring 11 mdr.. men begyndte "først" at gå da hun var 13 mdr

Anmeld

14. oktober 2010

Lise

Min store dreng rejste sig og gik 7 skridt uden støtte på sin 1-års fødselsdag. Så holdte han en 14-dages pause, hvorefter han begyndte at gå rigtigt.

Den lille er syv mdr og render pt ingen steder

Anmeld

14. oktober 2010

MorTilGustav

Gustav på 11½ mdr. kan selv rejse sig op ad ting, stå fint og gå lidt til siderne i tremmesengen. Han kan gå når man støtter ham. Tror ikke der går så lang tid før han kan gå et par skidt selv

Anmeld

14. oktober 2010

patella

Anonym skriver:

Dejligt du skriver det indlæg. Jeg har en søn der er 10½ måned og han rejser sig ikke op af ting endnu. Vi prøver at give ham interessen ved at støtte ham når han står ved bordet, altså vi rejser ham op ad det og så står han og lejer med hvad der nu er på bordet. Jeg har også lagt mærke til at han er begyndt at interessere sig for hvad der er på bordet mens han ligger på gulvet, så måske han pludselig får lysten. Men jeg har tænkt meget over at han er lidt langsom  Men som andre i tråden skriver, så er det nok bedre at de er lidt langsomme end at de går FOR tidligt... 

Kravler dit barn? Bastian trækker sig frem med hænderne og skubber med fødder/knæ men man kan ikke kalde det kravle... jeg håber det kommer... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.