Hvor lang tid gik der fra da i stoppede på p-piller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

Ditte<3

bøgelund1 skriver:

vi ville os tage det stille og roligt..  

så smed pillerne, og 14 dage efter var den der.. havde jeg ikke lige regnet med. 

Vildt vildt, men var det ikke bare skønt? Det er jo heldigt Tror bare man skal være glad for at være en af dem det er nemt for .. Tillykke med det i hvert fald 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

VIPpigen

Stoppede i januar, og stod med den første positive test  marts, endte vidst i en biokemiask. Men en måned senere var der bid igen, og har små 8 uger til termin nu

Anmeld

13. oktober 2010

Ditte<3

Lise 26 skriver:

det gik super hurtugt. sluttede d 7 feb med p piller, og blev gravid ved næste ægløsning, omkring d 22 feb.

Fedt, det vil jeg også 

Anmeld

13. oktober 2010

bøgelund

Ditte<3 skriver:

Vildt vildt, men var det ikke bare skønt? Det er jo heldigt Tror bare man skal være glad for at være en af dem det er nemt for .. Tillykke med det i hvert fald 

ja man kan ikke vide hvor lang tid der går. min storebror og hans kone forsøgte 9 år inden de fik den første. =/ det må ikke være sjovt, når man virkelig gerne vil..

Men jo, det var sindsyg dejligt. men der gik godt nok længe inden jeg vænnede mig til det.. men nu er det virkelig skønt. 

Anmeld

13. oktober 2010

Ditte<3

VIPpigen skriver:

Stoppede i januar, og stod med den første positive test  marts, endte vidst i en biokemiask. Men en måned senere var der bid igen, og har små 8 uger til termin nu

Uhh hvor dejligt, stort tillykke og held og lykke med det hele 

Anmeld

13. oktober 2010

Ditte<3

bøgelund1 skriver:

ja man kan ikke vide hvor lang tid der går. min storebror og hans kone forsøgte 9 år inden de fik den første. =/ det må ikke være sjovt, når man virkelig gerne vil..

Men jo, det var sindsyg dejligt. men der gik godt nok længe inden jeg vænnede mig til det.. men nu er det virkelig skønt. 

Orh det er også synd og unfair når i så får så hurtigt, men bare dejligt at det lykkedes for dem  

Kunne godt forestille mig det, altså at det er underligt, men det bliver sikkert bare det mest naturlige når den lille kommer  

Anmeld

13. oktober 2010

Lise 26

Ditte<3 skriver:

Fedt, det vil jeg også 

jeg gad faktisk godt at der gik bare lidt tid, for nu når jo ikke at være spændt på, om den nu er der. tog for sjov en test en uge før jeg skulle have haft min mens, og allerede der var der to streger. Det var lige hurtugt nok :-)

Anmeld

13. oktober 2010

Ditte<3

Lise 26 skriver:

jeg gad faktisk godt at der gik bare lidt tid, for nu når jo ikke at være spændt på, om den nu er der. tog for sjov en test en uge før jeg skulle have haft min mens, og allerede der var der to streger. Det var lige hurtugt nok :-)

Okay, men hellere dét, end at måtte vente i flere år

Anmeld

13. oktober 2010

bøgelund

Ditte<3 skriver:

Orh det er også synd og unfair når i så får så hurtigt, men bare dejligt at det lykkedes for dem  

Kunne godt forestille mig det, altså at det er underligt, men det bliver sikkert bare det mest naturlige når den lille kommer  

ja men de er kommet efter det igen. de skal have den 3. en måned før os  Og de sidste to her er på naturlig vis...

men held og lykke med PB..  

Anmeld

13. oktober 2010

Lise 26

Ditte<3 skriver:

Okay, men hellere dét, end at måtte vente i flere år

helt sikkert. kender en der ventede i 15 år, og have været igen alt for at blive gravid. virkede ikke, så lige pludselig en dag så var den der bare, og skal føde i december.. så man kan sige hun får virkelig ønskebarnet :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.