Hvor lang tid gik der fra da i stoppede på p-piller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.584 visninger
40 svar
0 synes godt om
13. oktober 2010

Ditte<3

Hey allesammen

Jeg er ny herinde og ville lige sige hej Sikke da en fantastisk side .. 

Min kæreste og jeg har valgt det fantastiske , at få et barn , så jeg stoppede på p-piller i sidste måned. 

Ville høre hvor lang tid der gik for jer fra da i stoppede? og hvilke symptomer fik i da i stoppede? Jeg har så mange brystsmerter Øv øv. 

Venlige hilsner fra 

Ditte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Sisley

Jeg tog den sidste pille medio maj og blev gravid i begyndelsen af august. Jeg havde ingen symptomer, da jeg stoppede - min krop virkede nærmest overdrevet tilfreds.

Anmeld

13. oktober 2010

Tanja1234

Der gik lige lidt over to måneder ) Og det var endda uden at vi "prøvede" rigtigt...

Havde ingen symptomer overhovedet.. Fortsatte bare som mig selv..

Anmeld

13. oktober 2010

Thildesmor

Der gik lidt over 1 år før vi havde en positiv test.

De 8 af månederne havde jeg slet ikke mens, min krop kunne ikke lige finde ud af det efter mange år på p-piller 

Håber det går noget hurtigere for jer

Anmeld

13. oktober 2010

Diana2013

Ditte<3 skriver:

Hey allesammen

Jeg er ny herinde og ville lige sige hej Sikke da en fantastisk side .. 

Min kæreste og jeg har valgt det fantastiske , at få et barn , så jeg stoppede på p-piller i sidste måned. 

Ville høre hvor lang tid der gik for jer fra da i stoppede? og hvilke symptomer fik i da i stoppede? Jeg har så mange brystsmerter Øv øv. 

Venlige hilsner fra 

Ditte 

Hej og velkommen til jeg stoppede for snart 2 år siden og der er ikke sket noget endnu. Vi har dog først rigtig prøvet ca 6 månender

Anmeld

13. oktober 2010

Ditte<3

Hold da op, det er meget forskelligt så kan jeg høre Jamen så må vi jo bare tage en dag ad gangen og så se hvad der sker ..  Tak for jeres hurtige svar ..

Anmeld

13. oktober 2010

Ditte<3

DianaBaastrup skriver:

Hej og velkommen til jeg stoppede for snart 2 år siden og der er ikke sket noget endnu. Vi har dog først rigtig prøvet ca 6 månender

Orh det lyder godt nok unfair, sådan skulle det jo helst ikke være og slet ikke fordi det jo sikkert er sådan et stort ønske Håber snart der sker noget så 

Anmeld

13. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det var i allerførste hug. Vi var ellers forberedte på at der ville gå laaang tid endnu - men det jeg troede var min 1. mens efter p-ringsstop var så ikke mens, men derimod implantatblødning

Held og lykke med projektet - jeg håber det bliver sjovt, både før og efter de to streger

Anmeld

13. oktober 2010

Ditte<3

Thildesmor skriver:

Der gik lidt over 1 år før vi havde en positiv test.

De 8 af månederne havde jeg slet ikke mens, min krop kunne ikke lige finde ud af det efter mange år på p-piller 

Håber det går noget hurtigere for jer

Okay, det var længe. Jeg er jo som skrevet lige stoppet, så jeg ved jo reelt heller ikke om min mens kommer som den skal i denne måned Men det lykkedes for jer, det er jo super dejligt Tillykke med det 

Anmeld

13. oktober 2010

henh01

Vi ville forsøge at ramme forårsmånederne, så smed p pillerne i slutningen af januar og allerede midt i marts fandt jeg ud af at jeg var gravid. Så efter mine egne beregninger har jeg været uden p piller i 14 dage - hvilket da passer med at jeg har fået ægløsning ganske kort tid efter p pille stop. Intet forårsbarn til os, men i stedet et lille vinterbarn.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.