Hvor lang tid gik der fra da i stoppede på p-piller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

tioyv

Ditte<3 skriver:

Hey allesammen

Jeg er ny herinde og ville lige sige hej Sikke da en fantastisk side .. 

Min kæreste og jeg har valgt det fantastiske , at få et barn , så jeg stoppede på p-piller i sidste måned. 

Ville høre hvor lang tid der gik for jer fra da i stoppede? og hvilke symptomer fik i da i stoppede? Jeg har så mange brystsmerter Øv øv. 

Venlige hilsner fra 

Ditte 

hej og velkommen til

stoppede med p-piller i november 2008, så det er 2år nuher, og  har ikk testes positiv endnu

det første år var mens meget uregelmæssig, men blev helt "normal" efter..

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Trine89

Hej, 

Først velkommen på siden Håber du bliver glad for at være her :9 

Jeg smed mine p-piller midten af august og der er ikke nogen gevinst (eller måske alligevel hihi har testdag her i weekenden) 

Men efter jeg smed dem har der ikke rigtig været noget, tror kroppen var lettet hih

Anmeld

13. oktober 2010

Ditte<3

Rosa skriver:

Det var i allerførste hug. Vi var ellers forberedte på at der ville gå laaang tid endnu - men det jeg troede var min 1. mens efter p-ringsstop var så ikke mens, men derimod implantatblødning

Held og lykke med projektet - jeg håber det bliver sjovt, både før og efter de to streger

Weee, det må have været fantastisk Det ville da være nemt hvis det bare var sådan for alle !!  

Tusind tak skal du have, det er helt sikkert sjovt, glæder mig til til den "lange rejse", hvis man kan kalde det dét 

Anmeld

13. oktober 2010

Ditte<3

tioyv skriver:

hej og velkommen til

stoppede med p-piller i november 2008, så det er 2år nuher, og  har ikk testes positiv endnu

det første år var mens meget uregelmæssig, men blev helt "normal" efter..

knus

Tak skal du have

Orh øv øv, trist  Det er jeg ked af at høre, håber da virkelig snart der sker noget så, krydser mine fingre for dig 

Stort knus og held og lykke med det 

Anmeld

13. oktober 2010

tingimor

hejsa.

smed pillerne i juni 2009 og er testet positiv i sep 2010 så tog os lidt over 1 år..

håber der går stærkt for jer nu man har fundet baby drømmen sammen så kan man næsten ikke vente.

Anmeld

13. oktober 2010

Ditte<3

Trine89 skriver:

Hej, 

Først velkommen på siden Håber du bliver glad for at være her :9 

Jeg smed mine p-piller midten af august og der er ikke nogen gevinst (eller måske alligevel hihi har testdag her i weekenden) 

Men efter jeg smed dem har der ikke rigtig været noget, tror kroppen var lettet hih

Tusind tak skal du have  Tror jeg bliver meget glad for det, sikke mange søde mennesker ..

Ihhh hvor spændende, krydser mine fingre for dig  Så må du lige give lyd fra dig hvis der er sket noget 

Stort knus og held og lykke 

Anmeld

13. oktober 2010

bøgelund

Ditte<3 skriver:

Hey allesammen

Min kæreste og jeg har valgt det fantastiske , at få et barn , så jeg stoppede på p-piller i sidste måned. 

Ville høre hvor lang tid der gik for jer fra da i stoppede? og hvilke symptomer fik i da i stoppede? Jeg har så mange brystsmerter Øv øv. 

Venlige hilsner fra 

Ditte 

vi ville os tage det stille og roligt..  

så smed pillerne, og 14 dage efter var den der.. havde jeg ikke lige regnet med. 

Anmeld

13. oktober 2010

marius' mor

Ditte<3 skriver:

Hey allesammen

Venlige hilsner fra 

Ditte 

Jamen velkommen til

vi havde gevinst i 2 omgang.. Det vil sige at da jeg stoppede med prævention  havde menses, derefter havde jeg menses en gang mere også var jeg gravid..

Held og lykke med projektet..

Mvh SIgne

Anmeld

13. oktober 2010

tioyv

Ditte<3 skriver:

Tak skal du have

Orh øv øv, trist  Det er jeg ked af at høre, håber da virkelig snart der sker noget så, krydser mine fingre for dig 

Stort knus og held og lykke med det 

tak håber vi også, skal til gynækolog d 18/11 så håber og kunne finde ud af hvorfor der ikk sker noget..

for at i snart har to streger

knus

Anmeld

13. oktober 2010

Lise 26

det gik super hurtugt. sluttede d 7 feb med p piller, og blev gravid ved næste ægløsning, omkring d 22 feb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.