Leander har accepteret sut siden han var et par dage gammel, og det har vi været glade for, og jeg tror egentlig ikke at vi får store afvænningsproblemer - men det er selvfølgelig umuligt at sige :P
Han bruger sutten når han skal sove, og så ellers bare engang imellem når han er træt/ked/osv.
Når vi er på cykeltur, sidder han i stolen bagpå min cykel og har sin sut i suttekæden, og der vælger han helt selv om den skal i munden eller ej - og det er meget forskelligt om han bruger den eller ej, men jeg synes han skal have muligheden - fordi han netop tit lige tager sig en lur deroppe :D
Men det hænder også at jeg får gået hjemmefra uden sut, og han klarer fint en lur i klapvogn/barnevogn uden sut.
Da han var spæd havde han et enormt suttebehov, og amningen var ikke nok, men en sut kunne berolige ham - og han kunne sove igennem hvis han havde den - så kald du det bare "den nemme løsning", hvis du mener at det er det det er - jeg mener dog at det var bedst for både ham og mig - og hans far, at alle kunne få en god nattesøvn, og have glade stunder sammen :D
Anette - som ikke føler sig anklaget, og som ikke forsøger at forsvare sig, men blot har svært ved at se "problemet" :D
Anmeld