Øv.. Min lille pige vil ikke spise og er vidst syg nu :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

twinboys

~~M.Nielsen~~ skriver:

Okay.. Det var bare min SP der sagde det :/

Jeg har ikke kørekort eller noget så kan ikke engang tage imod dit tilbud, ellers havde jeg gjort det.. Vil så nødig ende på sygehuset med hende..

Men jeg kan også bare komme til at tude over at tænke for meget på det.. - Tænk hvor stoppet hendes lille bitte mave er efter 14 dage.. Jeg kan nærmest besvime over at tænke på det..

giv hende mavemassage med uret rundt...og nede ved klokken 7 trækker du nedad... skrå...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Bare mig..

twinboys skriver:

giv hende mavemassage med uret rundt...og nede ved klokken 7 trækker du nedad... skrå...

Altså ned mod lysken, eller hvad det hedder når jeg kommer til "7"?

Anmeld

13. oktober 2010

Bare mig..

lisbeth2910 skriver:

Min Elina har også lige haft forstoppelse. Jeg gave hende mylicon (køber man i håndkøb på apoteket) og allerede da jeg indførte den der dut der sidder på så kom det bare væltende. Jeg har så givet hende 1 flaske syrnet allomin i døgnet og det har gjort underværker

God bedring med hende, håber snart hun kommer af med afføringen:-(

Hvad er det der mylicon??

For så skal jeg da lige prøve det.. Ja, jeg skal også have fat i grøn allomin imorgen.. Men glemte det idag.. :/

Anmeld

13. oktober 2010

twinboys

~~M.Nielsen~~ skriver:

Altså ned mod lysken, eller hvad det hedder når jeg kommer til "7"?

Du må gerne kontakte mig.... send en pb

Anmeld

13. oktober 2010

LISBETH:-)

Fandt lige den her, har selv gået til babymassage og det var de øvelser vi fik afvide kunne hjælpe mod forstoppelse

http://www.videojug.com/film/how-to-massage-your-baby-for-health-and-happiness

Det er 3 min og 50 sek og frem til 4 min og 3 sek der kommer noget du kan bruge

Anmeld

13. oktober 2010

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hvad er det der mylicon??

For så skal jeg da lige prøve det.. Ja, jeg skal også have fat i grøn allomin imorgen.. Men glemte det idag.. :/

Mylicon er noget geleagtigt noget der er i en lille tube som man fører op i endetarmen og trykker væsken ud - det giver et lavment altså tømmer tarmene. Det var min læge der sage jeg skulle bruge det. Og det virkede altså. Der var 4 tuber i en pakke - jeg brugte de 2 - 1 i 2 dage. men min læge sage at jeg gerne måtte bruge det i 4 dage hvis ikke det virkede første dag.

Anmeld

13. oktober 2010

Bare mig..

lisbeth2910 skriver:

Fandt lige den her, har selv gået til babymassage og det var de øvelser vi fik afvide kunne hjælpe mod forstoppelse

http://www.videojug.com/film/how-to-massage-your-baby-for-health-and-happiness

Det er 3 min og 50 sek og frem til 4 min og 3 sek der kommer noget du kan bruge

for det.. Jeg har lige set det, og vil helt sikkert prøve det..

Anmeld

13. oktober 2010

Bare mig..

lisbeth2910 skriver:

Mylicon er noget geleagtigt noget der er i en lille tube som man fører op i endetarmen og trykker væsken ud - det giver et lavment altså tømmer tarmene. Det var min læge der sage jeg skulle bruge det. Og det virkede altså. Der var 4 tuber i en pakke - jeg brugte de 2 - 1 i 2 dage. men min læge sage at jeg gerne måtte bruge det i 4 dage hvis ikke det virkede første dag.

Så altså bruge en tube en gang om dagen?? Indtil det evt virker..?

Anmeld

13. oktober 2010

~~M.Nielsen~~ skriver:

Så altså bruge en tube en gang om dagen?? Indtil det evt virker..?

Min læge sage jeg skulle starte med 1/2 tube og så i max 4 dage - der er også kun 4 tuber i en pakke. Men spørg på apoteket de kan helt sikkert forklarer dig det grundigt.

Anmeld

14. oktober 2010

Bare mig..

Juhuuuu, der er kommet gang i det her til morgen.. Er bare så glad nu, for i nat var det så synd for hende.. Hun var vågen tre gange hvor hun bare skreg men så her til  morgen kom der rigtig meget så det er bare dejligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.