Øv.. Min lille pige vil ikke spise og er vidst syg nu :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.124 visninger
31 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Bare mig..

Ja, så kom dagen hvor vores lille pige vidst skulle blive syg..

Hun har ikke rigtig spist noget siden lørdag, og idag har været helt slem.. Hun har spist 165 ml af to omgange idag!!! Så det er ikke meget... Og så er hun kommet i seng på tom mave, for hun ville bestemt ikke spise noget.. Det gør så ondt indeni mig..

Hun har været stoppet (afføring) i en lille uge, og kan IKKE kommer af med noget.. Har prøvet sveskegrød, lactollose og movicol, og intet virker..

Hun græder og græder, og sover hele tiden, når hun er oppe, er hun så træt.. Puha..

Og så er hun tilmed blevet snottet..

Det er sgu godt nok hårdt, og gør så ondt at se hende sådan..

Ja ville bare lige af med mine frustrationer

Knus herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Laulund87

Virker movicol slet ikke?? Det skulle ellers ALTID virke

Det er virkelig godt herhjemme..

Øv det er da ikke så godt at hun sover hele tiden uden at spise

Anmeld

12. oktober 2010

serinasmor

århh det lille pus ...

det er virkelig hårdt at se på ens lille skat ha ondt og være ked af det hele tiden ...

jeg ved godt det her kommer til at lyde klamt ... men det lyder lidt som om der er gået prop i det .. har du prøvet forsigtigt at føre et termometer op i endetarmen(som skulle du tage hendes temperatur) for at se om du kan prikke hul på proppen ..

god bedring til hende

serinasmor

Anmeld

12. oktober 2010

Malthes mor

En ting er at hun er forstoppet, men du skal være obs på hendes væskeindtag.

God bedring med det lille pus

Anmeld

12. oktober 2010

K&S

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, så kom dagen hvor vores lille pige vidst skulle blive syg..

Hun har ikke rigtig spist noget siden lørdag, og idag har været helt slem.. Hun har spist 165 ml af to omgange idag!!! Så det er ikke meget... Og så er hun kommet i seng på tom mave, for hun ville bestemt ikke spise noget.. Det gør så ondt indeni mig..

Hun har været stoppet (afføring) i en lille uge, og kan IKKE kommer af med noget.. Har prøvet sveskegrød, lactollose og movicol, og intet virker..

Hun græder og græder, og sover hele tiden, når hun er oppe, er hun så træt.. Puha..

Og så er hun tilmed blevet snottet..

Det er sgu godt nok hårdt, og gør så ondt at se hende sådan..

Ja ville bare lige af med mine frustrationer

Knus herfra!

Nårh, det lille pus  det er ikke rart, når de små er syge...!

Anton havde virkelig hård mave og kom slet ikke af med afføring i MANGE dage (han får kun MME) - vores læge anbefalede, at vi brugte Microlax (tror nok det staves sådan) - det er et afføringmiddel (ligesom klyx på fødegangen) - det hjalp på proppen og han så fuldstændig lettet ud bagefter...! Men husk at give hende ble på med det samme - der gik kun små 2-3 minutter, før det væltede ud af den lillemand

God bedring med lillepigen...!

Katja

Anmeld

12. oktober 2010

Bare mig..

Laulund87 skriver:

Virker movicol slet ikke?? Det skulle ellers ALTID virke

Det er virkelig godt herhjemme..

Øv det er da ikke så godt at hun sover hele tiden uden at spise

Nej det virker ikke.. Vi skal til lægen imorgen kvart i elleve, så håbder de så har en anden løsning vi kan afprøve..

Anmeld

12. oktober 2010

Bare mig..

serinasmor skriver:

århh det lille pus ...

det er virkelig hårdt at se på ens lille skat ha ondt og være ked af det hele tiden ...

jeg ved godt det her kommer til at lyde klamt ... men det lyder lidt som om der er gået prop i det .. har du prøvet forsigtigt at føre et termometer op i endetarmen(som skulle du tage hendes temperatur) for at se om du kan prikke hul på proppen ..

god bedring til hende

serinasmor

Nej det er sgu hårdt at se på

Nej det har jeg ikke prøvet, men har heller ikke sådan et, for vi har en til øret.. Ellers ville jeg helt sikkert have prøvet det...

for rådet...

Anmeld

12. oktober 2010

Bare mig..

Malthes mor skriver:

En ting er at hun er forstoppet, men du skal være obs på hendes væskeindtag.

God bedring med det lille pus

Ja, det er jeg også, men det er også derfor jeg er lidt frustreret over det, for hun drikker ikke rigtig noget.. Men har heldigvis lige kunnet give hende 100 ml, da hun lige vågnede..

Anmeld

12. oktober 2010

serinasmor

~~M.Nielsen~~ skriver:

Nej det er sgu hårdt at se på

Nej det har jeg ikke prøvet, men har heller ikke sådan et, for vi har en til øret.. Ellers ville jeg helt sikkert have prøvet det...

for rådet...

hmm ... så prøv evt med en våd vatpind af de almindelige ...de har samme størrelse

Anmeld

12. oktober 2010

Bare mig..

K&S skriver:

Nårh, det lille pus  det er ikke rart, når de små er syge...!

Anton havde virkelig hård mave og kom slet ikke af med afføring i MANGE dage (han får kun MME) - vores læge anbefalede, at vi brugte Microlax (tror nok det staves sådan) - det er et afføringmiddel (ligesom klyx på fødegangen) - det hjalp på proppen og han så fuldstændig lettet ud bagefter...! Men husk at give hende ble på med det samme - der gik kun små 2-3 minutter, før det væltede ud af den lillemand

God bedring med lillepigen...!

Katja

Okay, det har jeg ikke prøvet, men skal til lægen med hende imoregn og så håber jeg hun kan give os noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.