Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
~~M.Nielsen~~ skriver: Nej det virker ikke.. Vi skal til lægen imorgen kvart i elleve, så håbder de så har en anden løsning vi kan afprøve..
Nej det virker ikke.. Vi skal til lægen imorgen kvart i elleve, så håbder de så har en anden løsning vi kan afprøve..
Nååv det var godt i skulle til lægen, sad lige og læste og tænkte hva med lægen... Håber det går godt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
for jeres svar..
Vi har nu prøvet en del.. Sveskemos, lactolose, movicol, og nogen gamle husråd; smørre hende med olie i endetarmen så det nemmere kan glide ud uden at stramme så meget, et lille stykke sæbe (fast sæbe) op og så cykle en masse med benene + masserer maven, så nu håber vi det hjælper - Det hele på en gang så håber virkelig der kommer gang i det i nat..
Vi var som sagt ved lægen idag, og hun siger, at hvis der ikke kommer gang i det inden et par dage, så skal hun indlægges på børneafdelingen, så håber virkelig der sker noget nu
Åhhhh lille pus hvornår gav du movicol??? Det virker jo først efter et par dage... Håber snart der kommer noget ud
twinboys skriver: Åhhhh lille pus hvornår gav du movicol??? Det virker jo først efter et par dage... Håber snart der kommer noget ud
Hun har fået et helt brev idag, som jeg fik at vide hun skulle have.. Og så sagde hun, at det nok skulle virke om 24 timer ca.. - Eller indenfor 24 timer.. Men tænker, når vi har gjort alt det idag, så må det da hjælpe..
~~M.Nielsen~~ skriver: Hun har fået et helt brev idag, som jeg fik at vide hun skulle have.. Og så sagde hun, at det nok skulle virke om 24 timer ca.. - Eller indenfor 24 timer.. Men tænker, når vi har gjort alt det idag, så må det da hjælpe..
Ok og så giv hende igen et brev imorgen... øhhh er det movicol junior eller bare movicol
twinboys skriver: Ok og så giv hende igen et brev imorgen... øhhh er det movicol junior eller bare movicol
Det er vidst bare movicol.. Hvad da? Det var det jeg fik på aboteket?! Nu bliver jeg da helt nervøs.. Ja jeg giver hende det imorgen igen og så fredag.. Og lactolose fortsætter jeg med noget tid..
~~M.Nielsen~~ skriver: Det er vidst bare movicol.. Hvad da? Det var det jeg fik på aboteket?! Nu bliver jeg da helt nervøs.. Ja jeg giver hende det imorgen igen og så fredag.. Og lactolose fortsætter jeg med noget tid..
Nej kun movicol... jeg ville ikke blande det... hvor gammel er hun nu???
Hvor i landet bor du???
Majbritt
Kolding kom til Haderslev imorgen og hent noget junior movicol det kan ikke købes... jeg har det liggende og så skal jeg give hende noget mave massage eller tammassage så der kommer l... ud af hende...
twinboys skriver: Kolding kom til Haderslev imorgen og hent noget junior movicol det kan ikke købes... jeg har det liggende og så skal jeg give hende noget mave massage eller tammassage så der kommer l... ud af hende... Majbritt
Okay.. Det var bare min SP der sagde det :/
Jeg har ikke kørekort eller noget så kan ikke engang tage imod dit tilbud, ellers havde jeg gjort det.. Vil så nødig ende på sygehuset med hende..
Men jeg kan også bare komme til at tude over at tænke for meget på det.. - Tænk hvor stoppet hendes lille bitte mave er efter 14 dage.. Jeg kan nærmest besvime over at tænke på det..
~~M.Nielsen~~ skriver: Okay.. Det var bare min SP der sagde det :/ Jeg har ikke kørekort eller noget så kan ikke engang tage imod dit tilbud, ellers havde jeg gjort det.. Vil så nødig ende på sygehuset med hende.. Men jeg kan også bare komme til at tude over at tænke for meget på det.. - Tænk hvor stoppet hendes lille bitte mave er efter 14 dage.. Jeg kan nærmest besvime over at tænke på det..
Min Elina har også lige haft forstoppelse. Jeg gave hende mylicon (køber man i håndkøb på apoteket) og allerede da jeg indførte den der dut der sidder på så kom det bare væltende. Jeg har så givet hende 1 flaske syrnet allomin i døgnet og det har gjort underværker
God bedring med hende, håber snart hun kommer af med afføringen:-(
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128