den smukkeste brudekjole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2010

Lou

Risen skriver:

WOW den sidste er bare smuk! Men det er prisen også .. Har sat et buget af på 10.000 for brudekjole max..

Ja den er bare så flot, men helt vildt dyr... så det var også mest bare inspiration hehe.. men vidste selvfølgelig ikke hvad dit budget var hehe. Men kigger måske lidt videre. Hvad er mest vigtigt, tyllet eller faconen? Det så hyggeligt at kigge.. er selv gift, og har haft min skønne kjole på, men det nostalgisk at kigge synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Risen

Lou skriver:

Ja den er bare så flot, men helt vildt dyr... så det var også mest bare inspiration hehe.. men vidste selvfølgelig ikke hvad dit budget var hehe. Men kigger måske lidt videre. Hvad er mest vigtigt, tyllet eller faconen? Det så hyggeligt at kigge.. er selv gift, og har haft min skønne kjole på, men det nostalgisk at kigge synes jeg.

Hvor er du sød Fandt forresten de her to. Hvilken en kan du bedst lide?

Det vigtigeste for mig er nok at den er uden stropper (corset agtigt) og med masser af tyl/stof under og at den er lidt utraditionel 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. oktober 2010

fif

hiihi , sikke i bryllupshumør du er kommet i!! Dejligt, men kan nu godt forstå du sys det er skii svært at vælge den perfekte 

Anmeld

13. oktober 2010

henh01

Hej.

Der ligger en butik i Køge der sælger brudekjoler til rigtig rimelige priser.. Måske du skulle slå et smut forbi og prøve. Kender allerede 2 der har købt sin dér. En forholdsvis nyåbnet butik i Nørregade, 4600 Køge..

Anmeld

13. oktober 2010

Risen

fif skriver:

hiihi , sikke i bryllupshumør du er kommet i!! Dejligt, men kan nu godt forstå du sys det er skii svært at vælge den perfekte 

du må slet ikke kigge herinde og se kjoler Medmindre du skal være brudepige.. hahaha

Anmeld

13. oktober 2010

Mette+Mathias

Risen skriver:

den smukkeste brudekjole? 

Hilsen bridezilla  

Billede 4, - den er mest enkel og stilren.

Anmeld

13. oktober 2010

fif

Risen skriver:

du må slet ikke kigge herinde og se kjoler Medmindre du skal være brudepige.. hahaha

Haha, så er det sgu det forkerte sted du skriver til   ku du se mig, i en stor lyserød kjole med en kæmpe sløjfe bagpå hihihi...

Anmeld

13. oktober 2010

Risen

fif skriver:

Haha, så er det sgu det forkerte sted du skriver til   ku du se mig, i en stor lyserød kjole med en kæmpe sløjfe bagpå hihihi...

haha jaa og kæmpe topmave  

Anmeld

13. oktober 2010

fif

Risen skriver:

haha jaa og kæmpe topmave  

Hehe, forhåbentlig ikk til den tid!!!  

Anmeld

13. oktober 2010

Lou

Risen skriver:

Hvor er du sød Fandt forresten de her to. Hvilken en kan du bedst lide?

Det vigtigeste for mig er nok at den er uden stropper (corset agtigt) og med masser af tyl/stof under og at den er lidt utraditionel 

Uhh de er flotte begge to, men nr. 2 er mest mig, den er lidt mere "vild" hvor den anden er lidt mere sød/romantisk. Jeg kab os godt li det er lidt anderledes.

Det er så svært at vælge, man skal ud og prøve, for det er så vigtigt at det er noget der sidder godt på en og noget som man føler sig smuk og tilpas i og som man føler fremhæver ens aktiver hhihi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.