den smukkeste brudekjole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken en er den smukkeste ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.902 visninger
52 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

Risen

den smukkeste brudekjole? 

Hilsen bridezilla  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Risen

Uddyb gerne  

Anmeld

12. oktober 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Klart billed 1, den ligner en fra vores kollection.

Anmeld

12. oktober 2010

NoName

Hvis jeg skulle vælge til mig selv blier det klart nr 3... jeg kan vist ikke bære en stropløs det er jeg ikke bygget til

Anmeld

12. oktober 2010

helora

Jeg har stemt på kjole nr. 4, da jeg synes de er flottest helt enkle. Men jeg ville nok vælge en uden slæb

Anmeld

12. oktober 2010

Risen

Benjamin09 skriver:

Klart billed 1, den ligner en fra vores kollection.

JAA? leder nemlig med lys og lygter efter denne, den er desværre solgt fra TS nu :/ hvad er jeres kollektion? hvor holder I til?

Anmeld

12. oktober 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Risen skriver:

JAA? leder nemlig med lys og lygter efter denne, den er desværre solgt fra TS nu :/ hvad er jeres kollektion? hvor holder I til?

Jeg arbejder hos Lucca Scandinavian Design i sindal i nordjylland, men vi har forhandlere i det meste af Danmark, kig eventuelt på vores hjemmeside, der er i hvert fald en del kjoler i samme stil som den på billed 1. www.luccabride.com

Anmeld

12. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Synes klart nr 4 er den smukkeste. Den har den bedste helhed og harmoni, og så tror jeg den ville være sindsygt flot med et langt slør til.

Jeg ville dog vælge en mere gylden tone hvis jeg kunne vælge selv, men det kommer også an på ens naturlige farver.

Anmeld

12. oktober 2010

Maalene

Benjamin09 skriver:

Jeg arbejder hos Lucca Scandinavian Design i sindal i nordjylland, men vi har forhandlere i det meste af Danmark, kig eventuelt på vores hjemmeside, der er i hvert fald en del kjoler i samme stil som den på billed 1. www.luccabride.com

Kan det passe der ikke står priser på?

Anmeld

12. oktober 2010

B&J

Helt klar nr 1 hvis det var til dig for jeg tror du ville se virkelig hammer dejlig ud i den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.