den smukkeste brudekjole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Maalene skriver:

Kan det passe der ikke står priser på?

Ja for siden bliver både brugt af forhandlere og almindelige kunder og vi kan jo ikke have alle kundernes priser på da de svinger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

FrkT

UDEN TVIVL nummer 1.... den er rigtig smuk synes jeg. De tre andre er jeg ikke så vilde med.

Anmeld

12. oktober 2010

Maalene

Benjamin09 skriver:

Ja for siden bliver både brugt af forhandlere og almindelige kunder og vi kan jo ikke have alle kundernes priser på da de svinger.

Det kan jeg godt se - det duer ikke

Synes bare det er så rart lige at se prisniveauet, men det er der ikke noget at gøre ved

Anmeld

12. oktober 2010

Benjamin09

Maalene skriver:

Det kan jeg godt se - det duer ikke

Synes bare det er så rart lige at se prisniveauet, men det er der ikke noget at gøre ved

Jeg mener at vejledende priser ca er fra 6000 og opefter.

Anmeld

12. oktober 2010

Risen

Benjamin09 skriver:

Jeg arbejder hos Lucca Scandinavian Design i sindal i nordjylland, men vi har forhandlere i det meste af Danmark, kig eventuelt på vores hjemmeside, der er i hvert fald en del kjoler i samme stil som den på billed 1. www.luccabride.com

TAK Synes bare ikke rigtig jeg kan finde en der ligner. Billede 1 har jo meget "skæve" træk og synes kjolerne på hjemmesiden er mere "lige"

Anmeld

12. oktober 2010

Risen

B&J skriver:

Helt klar nr 1 hvis det var til dig for jeg tror du ville se virkelig hammer dejlig ud i den

Ej hvor er du sød! Du må da næsten være sælger i en brudebutik? haha.. ej, må også indrømme jeg nok er mest hooked på billede 1, men kjolen er solgt  og kan bare ikke finde den nogle steder..

Anmeld

12. oktober 2010

Benjamin09

Risen skriver:

TAK Synes bare ikke rigtig jeg kan finde en der ligner. Billede 1 har jo meget "skæve" træk og synes kjolerne på hjemmesiden er mere "lige"

Hmm det kan da også være at jeg tager fejl. Prøver lige at tjekke på arbejdet i morgen om de kan kende den, faldt bare lige over blonden og det krøllede tyl, noget som chefen har brugt meget.

Anmeld

12. oktober 2010

Risen

Benjamin09 skriver:

Hmm det kan da også være at jeg tager fejl. Prøver lige at tjekke på arbejdet i morgen om de kan kende den, faldt bare lige over blonden og det krøllede tyl, noget som chefen har brugt meget.

Åh det må du rigtigt gerne!!! Du er en engel tak! Leder virkelig efter den.. 

Anmeld

12. oktober 2010

Diana...

Åhh jeg er tosset med 1 og 3. 

Anmeld

12. oktober 2010

Loa

Sys det kommer an på hvad type man er.......

Jeg kan bedst lide nr.4, men jeg er også til det mest enkle.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.