De første gå-sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Skouboe

Bundgaard Pre-walkers - fantastiske sko

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Pige2009

Ni-ko-li-ne skriver:

ja og de er super til at vejlede ! :0)

Ja, for jeg synes virkelig, det er svært

Anmeld

12. oktober 2010

NatasjaL

Baagøe skriver:

Ja, men kan du huske mærke osv.?

desværre, har lige prøevet at kigge efter dem men kan ikk huske hvor jeg har lagt dem.

Formen minder MEGET om dem her :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. oktober 2010

Pige2009

NatasjaL skriver:

desværre, har lige prøevet at kigge efter dem men kan ikk huske hvor jeg har lagt dem.

Formen minder MEGET om dem her :-)

Oki doki. Tak for svar

Anmeld

12. oktober 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Liva havde et par bundgård begynder sko

Dem var vi rigtig glade for....

vi fandt dem på tilbud til 175kr i den der lille butik der ligger nede i Pogestrædet inde i byen... har fuldstændig glemt hvad den hedder lige nu...

ej hvor snyd. Jeg har LIGE købt de der sko til 300kr!!! Nøjagtig dem der. Men de er så fine!

Anmeld

12. oktober 2010

TbCp

michella80 skriver:

ej hvor snyd. Jeg har LIGE købt de der sko til 300kr!!! Nøjagtig dem der. Men de er så fine!

Det er også ca 3 år siden jeg købte dem men indimellem har de gode tilbud derinde....
Nå ja og Livas var heller ikke den fine sølvfaeve, men sådan en Bordeaux agtig ting

Anmeld

13. oktober 2010

Brams

Baagøe skriver:

Jeg er bare meget forbeholden over for at købe brugt. Min tidligere svigermor var meget imod det Jeg selv er splittet på det punkt...

Det skal man også være siger de "kloge" for det er super vigtigt at børns sko kun former sig efter deres fødder og ikke allerede har formet sig efter en andens fod.

Anmeld

13. oktober 2010

Mathilde

Celina fik et par ecco sandaler og de var super gode. Nu har hun et par støvler, også ecco. De sidder rigtig godt på Celinas fod

Anmeld

13. oktober 2010

Halbschön

Vi købte et par begynder sko i Skoringen til 300kr... De er dejlig bløde, og er rigtig gode for ham.. Han har en kæmpe fod og bruger 22/23.. Nu går han og vi er på jagt efter hans første rigtige sko

Anmeld

13. oktober 2010

Pige2009

Brams skriver:

Det skal man også være siger de "kloge" for det er super vigtigt at børns sko kun former sig efter deres fødder og ikke allerede har formet sig efter en andens fod.

Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.