De første gå-sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Baagøe skriver:

Jeg er bare meget forbeholden over for at købe brugt. Min tidligere svigermor var meget imod det Jeg selv er splittet på det punkt...

jeg gør det heller ikke med sko... andre har gået dem til, og det små´s fødder er meget forskellige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Lone Jakobsen

Baagøe skriver:

Jeg er bare meget forbeholden over for at købe brugt. Min tidligere svigermor var meget imod det Jeg selv er splittet på det punkt...

små børn når sjældent at slide dem ret meget.

de her var størrelse 19. næsten ubrugte, og helt perfekte for ham. han har brugt dem hele sommeren og bruger dem endnu

Anmeld

12. oktober 2010

NatasjaL

twinboys skriver:

Nope køb aldrig brugt fodtøj og slet ikke til børn...

Anmeld

12. oktober 2010

Pige2009

twinboys skriver:

Nej de støtter bedre

Ok. Jeg synes virkelig, det er en nærmest uigennemtrængelig jungle at finde sko...

Anmeld

12. oktober 2010

Pige2009

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg gør det heller ikke med sko... andre har gået dem til, og det små´s fødder er meget forskellige

Det er også det, jeg tænker

Anmeld

12. oktober 2010

Pige2009

nutche skriver:

små børn når sjældent at slide dem ret meget.

de her var størrelse 19. næsten ubrugte, og helt perfekte for ham. han har brugt dem hele sommeren og bruger dem endnu

Ok. Jeg aner ikke engang, hvad størrelse Laura bruger. Hun har et par bløde Nike i str. 18,5 og de passer hende egentlig fint med god plads ved tæerne

Anmeld

12. oktober 2010

Pige2009

NatasjaL skriver:

victoria havde et par røde " støvler " da de første sko de har, skal støtte dem op af foden, skal det være en " støvle " :-)

Ja, men kan du huske mærke osv.?

Anmeld

12. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Baagøe skriver:

Ja, men kan du huske mærke osv.?

bare husk at der skal være 1 - 1½ cm foran storetåen...

bundgaards begyndersko er dejligt bløde... men det ville være rigtig smart at tage hende med i skoforretningen så hun kunne prøve forskellige...

også mht hendes svang og bredden af foden:0)

Anmeld

12. oktober 2010

Pige2009

Ni-ko-li-ne skriver:

bare husk at der skal være 1 - 1½ cm foran storetåen...

bundgaards begyndersko er dejligt bløde... men det ville være rigtig smart at tage hende med i skoforretningen så hun kunne prøve forskellige...

også mht hendes svang og bredden af foden:0)

Jeps! Det havde jeg også tænkt, så hun får et par der passer nøjagtigt til hende Især når det er de første par sko...

Anmeld

12. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Baagøe skriver:

Jeps! Det havde jeg også tænkt, så hun får et par der passer nøjagtigt til hende Især når det er de første par sko...

ja og de er super til at vejlede ! :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.