Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad har I af gå-sko til jeres unger? Jeg synes, Laura mangler et par gode og støttende sko, da hun træner i at gå, men jeg er i tvivl om, hvilke sko er de bedste.
Kom med jeres anbefalinger og begrund gerne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Liva havde et par bundgård begynder sko
Dem var vi rigtig glade for....
vi fandt dem på tilbud til 175kr i den der lille butik der ligger nede i Pogestrædet inde i byen... har fuldstændig glemt hvad den hedder lige nu...
TbCp skriver: Liva havde et par bundgård begynder sko Dem var vi rigtig glade for.... vi fandt dem på tilbud til 175kr i den der lille butik der ligger nede i Pogestrædet inde i byen... har fuldstændig glemt hvad den hedder lige nu...
Tak for info Det kan være, jeg snart skal en tur ind til staden så
Baagøe skriver: Hvad har I af gå-sko til jeres unger? Jeg synes, Laura mangler et par gode og støttende sko, da hun træner i at gå, men jeg er i tvivl om, hvilke sko er de bedste. Kom med jeres anbefalinger og begrund gerne
ecco... klart de bedste synes jeg
Rasmus har ecco sko og sandaler. købt brugt
nutche skriver: Rasmus har ecco sko og sandaler. købt brugt
Jeg er bare meget forbeholden over for at købe brugt. Min tidligere svigermor var meget imod det Jeg selv er splittet på det punkt...
twinboys skriver: ecco... klart de bedste synes jeg
Men er de ikke for stive?
victoria havde et par røde " støvler " da de første sko de har, skal støtte dem op af foden, skal det være en " støvle " :-)
Baagøe skriver: Jeg er bare meget forbeholden over for at købe brugt. Min tidligere svigermor var meget imod det Jeg selv er splittet på det punkt...
Nope køb aldrig brugt fodtøj og slet ikke til børn...
Baagøe skriver: Men er de ikke for stive?
Nej de støtter bedre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128