Hcg på 9, wtf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Simplyred

Ind i Netto og køb den test, og det kan kun gå for hurtigt!!

-u never know

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Meina

tinasmor skriver:

Jeg tror desværre ikke du fortsætter med at være gravid med et HCG på kun 9, tre dage dage over tid. Men jeg håber meget, at jeg kommer til at tage fej. Nogen danner jo hcg meget sent.

Nej, det tror jeg egentlig heller ikke, men er meget interesseret i hvad det så er. :s

Anmeld

12. oktober 2010

Meina

Hold da kæft, fik lige en mail fra lægen hvor han svarede på en mail fra i går, hvor jeg spurgte efter resultatet på blodprøven.

Der står: '' >1 således negativ ''

Anmeld

12. oktober 2010

Meina

ups:

'' Klinikkens svar d. 12.10.2010 kl. 11:34:

hcg <1 således negativ ''

Anmeld

12. oktober 2010

Simplyred

hmm...underligt...

Jamen, så skulle det bare ikke være nu.....-så har I den glædelige nyhed til gode

Anmeld

12. oktober 2010

lauras*mor*

det er da underligt at det lægen siger og den mail du fik ikke stemmer overens...

jeg fik af vide at hcg tallet bare skulle være over 2 så var man gravid.. jeg synes du skal ringe imorgen tidlig og høre om der er sket  en fejl et sted... for en af de oplysninger må jo være forkerte..

desuden synes jeg måske det er et ret uhøfligt svar at sige den var nydelig - på 9 - så ingenting..

krydser fingre for at det er mailen der er sendt forkert og at der er en lille baby i din mave..

Anmeld

13. oktober 2010

henriette34

Meina skriver:

Ok, takker for svar 

Jeg opstiller lige vores samtale, bare for at høre om der er nogen af jer der kan fortælle mig hvad jeg skal regne med efter at have snakket med lægen - selvfølgelig tænker jeg, at der ikke er noget, når han nu siger det - men et HCG på 9 er vel stadig over 5?

mig: ''Hej, jeg ringer for at høre om den der blodprøve, hcg og det''

læge: ''ja, det er nydeligt - der er ingenting, den er på 9''

mig: ''ok, men jeg har ikke fået min mensturation for første gang i mit liv, kan der være tale om problemer med livmoderen etc?''

læge: ''ja, du skal bare se om den kommer i næste cyklus - hvis du begynder at få kvalme og ømme bryster så kan du evt ringe. Det er svært at sige med det tal, fordi det ligger midt i mellem''

Ud fra den samtale aner jeg ikke hvad jeg skal stille op og fortælle min kæreste?

Hej... Jeg blander mig lige i debatten. jeg er i forløb på riget, og de blodprøver som de tager og som lægen tager er utrolig dyre, så det lyder på mig som om du har en nærrig læge. du skal forlange at få afklaret om det er enten eller.

jeg krydser fingre for jer.  

hilsen Henriette

Anmeld

13. oktober 2010

tinasmor

De tager ikke flere blodprøver når prøven er under 2, for så er man klinisk ikke gravid. Hvis du ikke får mens igen efter nogle uger kan du kontakte din læge igen.

At det falder fra 9 til 1 er kun godt når det nu desværre ikke kunne blive til en lille bebs.

Håber snart du får mens og du så kan prøve igen næste måned hvor den forhåbenlig så er der.

Anmeld

13. oktober 2010

Meina

AAAAHHHH, jeg har lige testet positivt :O

Anmeld

13. oktober 2010

Meina

Og det vil vel sige, at min HCG er steget fra 9 (i torsdags) til mininum 25 i dag (onsdag, ikke?

Her er et billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.