Hcg på 9, wtf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Meina

Ja, marco. Det er bare ligesom en liiiiiiiiiiiiille smule svært at koncentrere sig om noget som helst når man går og tvivler på om der er en baby i maven eller ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

mortilfreja

Meina skriver:

Ja, marco. Det er bare ligesom en liiiiiiiiiiiiille smule svært at koncentrere sig om noget som helst når man går og tvivler på om der er en baby i maven eller ikke

TEST TEST TEST

HCG vil være steget nu hvis du er gravid

Anmeld

12. oktober 2010

Mka

uhhh test test test

Anmeld

12. oktober 2010

Meina

er på ferie langt ude på landet, men jeg vil teste så snart jeg kommer tilbage til civilationen

Anmeld

12. oktober 2010

Meina

er på ferie langt ude på landet, men jeg vil teste så snart jeg kommer tilbage til civilationen

Anmeld

12. oktober 2010

Meina

Anmeld

12. oktober 2010

Meina

Anmeld

12. oktober 2010

mortilfreja

Meina skriver:

Nu kan vi da slet ik vente med at få at vide hvornår du så er tilbage i civilisationen igen???? Hehe

Anmeld

12. oktober 2010

Meina

haha, til aftenen jeg opdaterer med det samme

Anmeld

12. oktober 2010

tinasmor

Jeg tror desværre ikke du fortsætter med at være gravid med et HCG på kun 9, tre dage dage over tid. Men jeg håber meget, at jeg kommer til at tage fej. Nogen danner jo hcg meget sent.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.