Ynk fra en trist huskat :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg hepper og håber på højtryk. Men øv, hvor er det synd for dig, at der følger sådan et ubehag med i kampen. Håber du snart kan komme af med det ....eller i det mindste beholde storetrommen med en viden om, at der så ER en voksende spire derinde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

lisbethita

kitty skriver:

Hønsene herinde på NS ved det godt Det er bare ude i det "åbne" baby jeg ikke så gerne vil have det ud.. Og ja, jeg ved godt der er maaaange der læser med herinde... Men nok ikke dem allesammen

Det har været rart at være hjemme. Og efter 3 skiver franskbrød med røget laks og dilddressing er kvalmen også ved at være væk. Jeg bliver en dyr dame, hvis dét bliver min craving!

sender en sms, når jeg ved noget.. Jeg renger med at teste om morgenen, inden vi tager derud. For så er jeg lidt forberedt på, hvad prøven vil sige.. Så har jeg nået at tænke lidt, inden en sygeplejerske giver mig svaret ..

Anmeld

12. oktober 2010

Milka

kitty skriver:

Unskylder for kvalitet og knapt så charming påklædning.. Men så har I en idé om min stortromme

shit mand stakkels kitty-cat!!

har du fået det lidt bedre? hvor længe tager det at drikke det væk? og hvornår må du så teste?

Anmeld

12. oktober 2010

Milka

ok, kan så læse mig til at du har det lidt bedre det var godt. men sikke en omgang, hva

håber din graviditet bliver easy-peasy-japanesey

Anmeld

12. oktober 2010

otlitrom

Milka skriver:

shit mand stakkels kitty-cat!!

har du fået det lidt bedre? hvor længe tager det at drikke det væk? og hvornår må du så teste?

Jeg har det meget bedre nu.. Har ikke taget smertestillende siden kl 10, så der går meget fremad. Maven har "lagt" sig lidt, meeeen.. Jeg ligner stadig en der er godt gravid

Jeg har kastet alt op idag. Har lige nu spist 4x4 cm lakselasagne, og håber det holdes nede...

Det kan tage 14 dage inden det er helt væk.. Men hvis jeg drikker meget fra morgenstunden (altså vand ) så går det nok lidt hurtigere!

Nu har jeg noget der minder om mens-smerter, så øhh...

Anmeld

12. oktober 2010

Ida.

kitty skriver:

Jeg har det meget bedre nu.. Har ikke taget smertestillende siden kl 10, så der går meget fremad. Maven har "lagt" sig lidt, meeeen.. Jeg ligner stadig en der er godt gravid

Jeg har kastet alt op idag. Har lige nu spist 4x4 cm lakselasagne, og håber det holdes nede...

Det kan tage 14 dage inden det er helt væk.. Men hvis jeg drikker meget fra morgenstunden (altså vand ) så går det nok lidt hurtigere!

Nu har jeg noget der minder om mens-smerter, så øhh...

Uh hvor er det spændende søde Anna...sur mås, at du skal have det skidt, men jeg håber det er godt for noget!!

Anmeld

12. oktober 2010

Ida.

Og så er det vist på sin plads at finde det her frem:

Anmeld

12. oktober 2010

BubbieBear

Lyder bestemt ikke rart med overstimulation! 

Krydser virkelig fingre for at det er fordi bebshormonerne går ind og driller de hormoner der er i forvejen

Anmeld

13. oktober 2010

Lou

Uha søde, det lyder godt nok ubehageligt. Hvor er det bare uheldigt at du alligevel fik overstimelering, det lyder til at være rigtig skidt! Og hold da op, hvor er det vildt med de billeder, jeg bliver også nogle gange oppustet pga. andre problemer med maven, hvor jeg bare føler den buler vildt ud, men det er ikke noget i forhold til dit billede.. jeg kan virkelig godt forstå at du har stort ubehag pga. det! Jeg håber håber håber at det er bebsens skyld. Jeg er så spændt på din test. Ja undskyld jeg skriver i jeres gamle navlestreng gruppe, men fald lige over din update!

Anmeld

14. oktober 2010

MyBaby

Åh, Kitty - hvor er det bare træls for dig, at du skal have det så skidt. Jeg håber bare så meget, at der kommer noget godt ud af det, men forstår bare SÅ godt, at du ikke tør tror noget endnu!

Jeg sender dig i hvert fald en masse STORE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.