det er jeg ked af at høre, lyder bare ikke sjovt 
men hvad betyder det, at du er blevet overstimuleret? du siger, at du er ked af det skulle gå så galt, åh nej!
forstår mig ikke rigtig på de her ting, skær gerne ud i pap for mig hvis du gider 
knus-knus
Skal prøve at se om jeg kan forklare det. Jeg fatter det nok heller ikke vildt godt selv, ud over det gør ondt!
De fleste kvinder har to æggestokke. Der dannes i en cyklus 1 eller 2 æg i den ene side, de løsner sig og bliver enten befrugtet eller bliver til mens.Ud over de "lommer" hvor de et eller to æg kommer fra, er der også mange andre lommer, der kan danne æg. Ægblærer.
Jeg har ca. 16 ægblærer. omkring 8 i hver side.
Med hormonerne har klnikken aktiveret alle 16, i stedet for den normalt kun ene. Alle blærerne er hævet op, og er ca 1,5-2cm i diameter, hver især. Det fylder jo en del mere, end normalt!
Når man får taget æg ud støvsuger de alle ægblærerne og ser, hvor mange æg der er. Jeg havde 16 aktive ægblærer, og fik 8 æg. Alle blev tømt! Efter de bliver taget ud fylder blærerne sig så med væske, og langsomt bliver de mindre igen.
Når man bliver overstimuleret får man for meget væske i ægblærerne, diarré, væske i bughulen, svimmelhed, kvalme, opkast og træthed og sikkert meget andet. For at få væsken ud, skal man drikke 2-3 liter om dagen, væsken virker vandrivende, og overskudsvæsken i ægblærerne og bughulen kommer med urinen.
Overstimulering siges at komme senest 4 dage efter æggene er taget ud! I mit tilfælde er der gået 10 dage, hvilket er meget mystisk!
Det de antager på kliniken er, at jeg ér gravid (
) og mine egne graviditetshormoner går ind og provokere det klnikens kemiske hormoner har haft gang i! Altså er mine ægblærer igen blevet store og fyldte med vand, selvom de egentlig skulle "sove" nu, og være små som de plejer. Der er intet der er sikkert, for de har ikke scannet mine æggestokke, og jeg har ikke testet! Men den overstimulering jeg føler nu ses oftest i forbindelse med graviditet, og er ikke unormalt! Men stadig pinefuldt!
Hvis jeg er gravid kan der ikke ske baby noget (eller embryoet er det vel stadig), men det er jo stressende for kroppen, og den har noget andet at tage sig til.
En æggestok er normalt på størrelse med en bordtennisbold. Mine er nu på størrelse med en alm- tennisbold eller mere! Det presser!!
Jeg sætter lige et par billeder ind af mine mave nedenfor. Et hvor jeg er som jeg plejer om morgenen, og et fra igår eftermissags! Så har I måske en idé 
Håber det giver mening, ovenstående. Det er lidt svært at forklare!