Så skete det alligevel... Jeg er blevet overstimuleret af hormonerne, og har en mave så stor som en tønde
Det spænder og gør ondt, og mine æggestokke føles så store som pæretræer...
Jeg har snakket med kliniken, og de kan desværre ikke gøre så meget andet end at scanne mig og konstatere det er det. Jeg skal holde mig i ro, men må ikke være sengeliggende. Skal drikke litervis af væske, så jeg kan komme af med overskudvæsken i min mave via urinen, så jeg render på toilet hele tiden.. Betyder så også at "den anden ende" også bare løber, fordi jeg bare hælder væske ned i mit rørsystem.. 
Jeg har måttet melde mig syg fra praktik.. 3. dag på det nye sted, så ringer jeg og melder mig syg. Mit pligtopfyldende jeg kan slet ikke have det. Hvad er det for et useriøst billede at sende som ny studerende?
Er virkelig FLOV
! Men igår sad jeg med koldsved til samtalerne, og det ér bare ikke godt for mig....
Jeg er ked af det... Ked af at det skulle gå galt nu, så sent efter ægudtagning... Det ses som oftest i forbindelse med graviditet, fordi kroppens egne hormoner så går ind og driller den stimulering klinikens hormoner har haft gang i... Og ja, det sætter da happy-tankerne igang!! Men lige nu holder vi benene solidt placeret i den jyske muld, og vil ikke tro på noget. Jeg har ikke testet, da jeg har drukket så meget at det vil være som at lede efter Hcg i Storebælt, at teste i min morgenpotte....
Vi håber det bedste, og jeg er samtidig bare fyldt med smerte, ubehag og 97 liter vand, at det spænder SÅ meget. Har ikke sovet i nat, bare vendt mig i koldsved, og har lavet slid i gulvet fra min side af sengen og ud på badeværelset....
YNK ynk ynk!! Og av! 
Anmeld