Ynk fra en trist huskat :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.539 visninger
29 svar
0 synes godt om
12. oktober 2010

otlitrom

Så skete det alligevel... Jeg er blevet overstimuleret af hormonerne, og har en mave så stor som en tønde Det spænder og gør ondt, og mine æggestokke føles så store som pæretræer...

Jeg har snakket med kliniken, og de kan desværre ikke gøre så meget andet end at scanne mig og konstatere det er det. Jeg skal holde mig i ro, men må ikke være sengeliggende. Skal drikke litervis af væske, så jeg kan komme af med overskudvæsken i min mave via urinen, så jeg render på toilet hele tiden.. Betyder så også at "den anden ende" også bare løber, fordi jeg bare hælder væske ned i mit rørsystem..

Jeg har måttet melde mig syg fra praktik.. 3. dag på det nye sted, så ringer jeg og melder mig syg. Mit pligtopfyldende jeg kan slet ikke have det. Hvad er det for et useriøst billede at sende som ny studerende? Er virkelig FLOV! Men igår sad jeg med koldsved til samtalerne, og det ér bare ikke godt for mig....

Jeg er ked af det... Ked af at det skulle gå galt nu, så sent efter ægudtagning... Det ses som oftest i forbindelse med graviditet, fordi kroppens egne hormoner så går ind og driller den stimulering klinikens hormoner har haft gang i... Og ja, det sætter da happy-tankerne igang!! Men lige nu holder vi benene solidt placeret i den jyske muld, og vil ikke tro på noget. Jeg har ikke testet, da jeg har drukket så meget at det vil være som at lede efter Hcg i Storebælt, at teste i min morgenpotte....

Vi håber det bedste, og jeg er samtidig bare fyldt med smerte, ubehag og 97 liter vand, at det spænder SÅ meget. Har ikke sovet i nat, bare vendt mig i koldsved, og har lavet slid i gulvet fra min side af sengen og ud på badeværelset....

YNK ynk ynk!! Og av!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Ranarupta

Åh, hvor lyder det altså bare hårdt! 
At du skal kæmpe med hormonerne og hvad de gør ved din krop og at du har de der happy-tanker. Dem kender jeg og de gør sindssygt ondt, når de bliver til crappy-tanker...

Det håber jeg ikke, at de bliver - men hvis de bliver det nu, så er det fordi, det ikke er jeres barn, der ligger derinde. Men det skal nok komme - det er jeg sikker på! For sådan en skøn catwoman, som dig, skal nok få en blød killing at passe på!

Store kram! (Og punk nu ikke dig selv over praktikken - ja, det er da noget bæ, at du må melde dig syg, men du SKAL passe på dig selv, og det gør du altså ikke ved at presse dig selv og din krop! Og det er jo ikke fordi du er doven!)

Anmeld

12. oktober 2010

sarahb

ej søde.. puha det må være så hårdt.. Kan slet ikke sætte mig ind i det.. Men jeg sender de varmeste tanker og en masse krydsede fingre

Jeg håber inderligt der er 2 streger..

Anmeld

12. oktober 2010

Skouboe

Æv, æv, æv. Du kan komme her til Ølstykke, så kan vi være ynkelige sammen

Håber det snart bliver bedre og  fingre for at det er fordi der er en smuk lille killing på vej til jer

Anmeld

12. oktober 2010

otlitrom

Tak, piger!! Vi tør bare slet ikke håbe, for lige nu fylder mit ubehag mest... Men kvalme skal jeg da love for jeg har.. Jeg har spist en pose chips til aftensmad igår, og en sandwich med laks til morgen... Ikke min normale kost

sygeplejersken sagde igår " det er lidt typisk at bliver overstimuleret når man bliver gravid"... Og så sad jeg dér og tænkte aaaalle tankerne! Men jeg er SÅ bange for at blive skuffet, at inde i mit hovede er jeg ikke gravid! For det er nemmere at blive lykkelig en ked!

Anmeld

12. oktober 2010

Bondepigen

Puha, jeg kan fornemme hvordan du har det. Min niece blev nemlig overstimuleret, da hun blev gravid med tvillinger... Så hvis bare der kommer en bebs ud af det, så er det da til at komme over. Men rart er det bestemt ikke, det ved jeg.

Sørg for at passe godt på dig selv og lyt til lægerne. Skid på pligterne, det bliver du nødt til... nu er det Kitty-tid!!!!

Rigtig god bedring, søde!!!

Anmeld

12. oktober 2010

Barbamama

Søde Kitty....Jeg sagde jo at der ikke var nogen vej tilbage når man bruger pomponer! Chips til aftensmad og laks til morgenmad.... Hmm.... Jeg tror vidst den er god nok så jeg danser lige en heppedans for dig herhjemme!!!!

Og så bed lige den dårlige samvittighed om at skrubbe af h.... til!!! Ved du hvad søde Anna: Du kan ALTID få en ny praktikplads, et nyt arbejde eller en ny uddannelse, men du kan ikke altid få den lille spire der vokser inde i dig nu. Så pas du bare ekstra godt på dig selv og bliv i sengen når du har det skidt. Det må man gerne!!!!! Knus til dig søde!!!! Og skål!

Anmeld

12. oktober 2010

Sofia

Uh hvor lyder det som en hård omgang du er igennem Kitty! Håber virkelig det munder ud i to gyldne streger, så det er det hele værd!! Fingers crossed! Du er sej!

Anmeld

12. oktober 2010

oo

kæmpe , misser!! det lyder så skrækkeligt det du går igennem lige nu, og så at sygeplejersken lige vifter med guleroden, uden at I kan vide noget med sikkerhed  - den er grum! men jeg krydser og krydser  og selvom JEG ikke overholder krejleraftalen, så kan du jo godt (jeg mindes en lignende situation tidligere på året - bare omvendt )

Anmeld

12. oktober 2010

Milka

kitty skriver:

Så skete det alligevel... Jeg er blevet overstimuleret af hormonerne, og har en mave så stor som en tønde Det spænder og gør ondt, og mine æggestokke føles så store som pæretræer...

Jeg har snakket med kliniken, og de kan desværre ikke gøre så meget andet end at scanne mig og konstatere det er det. Jeg skal holde mig i ro, men må ikke være sengeliggende. Skal drikke litervis af væske, så jeg kan komme af med overskudvæsken i min mave via urinen, så jeg render på toilet hele tiden.. Betyder så også at "den anden ende" også bare løber, fordi jeg bare hælder væske ned i mit rørsystem..

Jeg har måttet melde mig syg fra praktik.. 3. dag på det nye sted, så ringer jeg og melder mig syg. Mit pligtopfyldende jeg kan slet ikke have det. Hvad er det for et useriøst billede at sende som ny studerende? Er virkelig FLOV! Men igår sad jeg med koldsved til samtalerne, og det ér bare ikke godt for mig....

Jeg er ked af det... Ked af at det skulle gå galt nu, så sent efter ægudtagning... Det ses som oftest i forbindelse med graviditet, fordi kroppens egne hormoner så går ind og driller den stimulering klinikens hormoner har haft gang i... Og ja, det sætter da happy-tankerne igang!! Men lige nu holder vi benene solidt placeret i den jyske muld, og vil ikke tro på noget. Jeg har ikke testet, da jeg har drukket så meget at det vil være som at lede efter Hcg i Storebælt, at teste i min morgenpotte....

Vi håber det bedste, og jeg er samtidig bare fyldt med smerte, ubehag og 97 liter vand, at det spænder SÅ meget. Har ikke sovet i nat, bare vendt mig i koldsved, og har lavet slid i gulvet fra min side af sengen og ud på badeværelset....

YNK ynk ynk!! Og av!

det er jeg ked af at høre, lyder bare ikke sjovt

men hvad betyder det, at du er blevet overstimuleret? du siger, at du er ked af det skulle gå så galt, åh nej! forstår mig ikke rigtig på de her ting, skær gerne ud i pap for mig hvis du gider

knus-knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.