Øv for en svigermor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Tanja84

MarieMor skriver:

tænk at din mand et eller andet sted gør det okay ???

men er da i det mindste godt at tager en snak med hende 

håber alt løser sig til det bedste 

Måtte også forklare over for ham, at jeg absolut ikke var af sammen mening som ham, og at jeg som nævnt helst havde set hun var blevet væk. Dette kunne han naturligvis også sagtens forstå.

Tror måske lidt han har forsøgt at vende situationen lidt om og se om ikke han kunne finde et eller andet positivt ved det hele, også har dette været hvad han kunne nå frem til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Isabella_mor

ej hvor er det dog bare irriterende med de skide mødre og svigremødre. det er lige sådan en opførsel som får en til at genoverveje den persons fremtidige (involvering) til den slags igen.. 

min mor kunne have fundet på det samme,, og det havde jeg virkelig IKKE accepteret... jeg håber du giver hende en opsang om hvordan du havde det med episoden og forklare hende at det GØR MAN SIMPELTHEN BARE IKKE.. så kunne hun jo bare have blevet væk i første omgang..

men ellers håber jeg at det var en god fest.. det skal du hvertfald ikke lade dig slå ud af.. det er svigermor der er helt galt på den...  øv øv.

Anmeld

12. oktober 2010

Tanja84

maria87 skriver:

gad vide om vi to har samme svigermor min er ligesådan , super irriternde og har altid ondt af sig selv og hun kan aldrig gøre noget galt, hun kan heller ikke sige undskyld hvis hun har såret et andet menneske...

jeg kan ik klare min svigermor....

hun har os flere gange sagt at hun ikke ønskede at jeg skulle være sammen med hendes Søn...

fik jeg afvide i fredags....

Puha det må da på ingen måde være rart at få at vide at ens svigermor synes sådan om en.

Tænk engang at man kan få sig sel til sige sådan om den person som ens eget barn elsker over alt på jorden, og som endda i dit tilfælde har været med til at give hende et skønt barnebarn.

Kan kun sige ligesom Perl og håbe på at jeg da aldrig nogen sinde selv bliver sådan en mor.

Anmeld

13. oktober 2010

Cecilie1988

Mange tak, I har virkelig hjulpet alle sammen.

Nu vil jeg bare fortælle hende det hele. Og så må vi se hvordan hun tager det.

Anmeld

13. oktober 2010

Lillefe

Cecilie1988 skriver:

Mange tak, I har virkelig hjulpet alle sammen.

Nu vil jeg bare fortælle hende det hele. Og så må vi se hvordan hun tager det.

Ja undskyld jeg spørger men har du to profiler?

Anmeld

13. oktober 2010

Tanja84

Perl skriver:

Ja undskyld jeg spørger men har du to profiler?

Øøøøøhhh nej... Men kan da godt se det ser lidt underligt ud med indlægget fra Cecilie 1988

Kan se hun selv har oprettet et emne om svigermor for nylig, og tror blot hun har fået skrevet en kommentar ind på det forkerte indlæg  

Anmeld

13. oktober 2010

Lillefe

Tanja84 skriver:

Øøøøøhhh nej... Men kan da godt se det ser lidt underligt ud med indlægget fra Cecilie 1988

Kan se hun selv har oprettet et emne om svigermor for nylig, og tror blot hun har fået skrevet en kommentar ind på det forkerte indlæg  

hehe blev også lidt forvirret... tænkte hvad ser der lige her

Anmeld

13. oktober 2010

Tanja84

Perl skriver:

hehe blev også lidt forvirret... tænkte hvad ser der lige her

He, he... kan jeg godt forstå

Anmeld

13. oktober 2010

anna-jonas

Tanja84 skriver:

Tusind tak for alt jeres medfølelse og kram, det varmer virkelig. Er også rigtig rart at høre jeg ikke er den eneste der synes, hun har opført sig totalt uforskammet.

Min mand synes ligesom jeg at det virkelig var uforskammet og barnligt at hun opførte sig på den måde og bare kørte fra festen. Han er dog på en måde "stolt" over hun kom tilbage, da han synes det viste at hun sikkert havde tænkt lidt over det da hun kom hjem, og godt kunne se det var forkert hun var kørt og mener at grunden til hun ikke kom ind, naturligvis var fordi hun var flov.... Flov, ja det kan jeg sgu godt forstå  

På søndag skal vi igen til barnedåb, hvor hele familien skal samles, og kan bare slet ikke overskue at skulle se hende. Men det skal naturligvis ikke gå ud over min mands fætter, kone og deres barn (som holder festen), at vi har nogen uoverensstemmelser med hende. Men uuuhhh kunne bare sagtens forestille mig at hun ville opfører sig om intet var hendt og bare vile nusse om lille Emma.... Hold dig væk er min første tanke bare

Min mand har derfor lovet at han i denne uge vil gøre hende opmærksom på at vi er skuffet og kede af hvordan hun opførte sig.

Flov??? Næææææhhhh, nej................næppe. Hun har siddet og ventet på at i skulle hente hende ind, så hun kunne vise hendes datter (hende hun skændtes med), at i holder af hende, og at hun er vigtig for jer. Men heldigvis blev hendes adfærd ikke belønnet. Hun skal sættes på plads, en gang for alle. At denne adfærd er totalt uacceptabel, og at i aldrig vil se den igen.

Men i skal huske på, at hun er som hun er ( ret barnlig i sine reaktionsmønstre), og at hun ikke lige kan lave sig om. Derfor er det vigtigt at i tager jeres forholdsregler, og beskytter jer selv, mod fremtidige umodne scener.

Mange hilsner Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.