Tanja84 skriver:
Tusind tak for alt jeres medfølelse og kram, det varmer virkelig. Er også rigtig rart at høre jeg ikke er den eneste der synes, hun har opført sig totalt uforskammet.
Min mand synes ligesom jeg at det virkelig var uforskammet og barnligt at hun opførte sig på den måde og bare kørte fra festen. Han er dog på en måde "stolt" over hun kom tilbage, da han synes det viste at hun sikkert havde tænkt lidt over det da hun kom hjem, og godt kunne se det var forkert hun var kørt og mener at grunden til hun ikke kom ind, naturligvis var fordi hun var flov.... Flov, ja det kan jeg sgu godt forstå
På søndag skal vi igen til barnedåb, hvor hele familien skal samles, og kan bare slet ikke overskue at skulle se hende. Men det skal naturligvis ikke gå ud over min mands fætter, kone og deres barn (som holder festen), at vi har nogen uoverensstemmelser med hende. Men uuuhhh kunne bare sagtens forestille mig at hun ville opfører sig om intet var hendt og bare vile nusse om lille Emma.... Hold dig væk er min første tanke bare 
Min mand har derfor lovet at han i denne uge vil gøre hende opmærksom på at vi er skuffet og kede af hvordan hun opførte sig.
Flov??? Næææææhhhh, nej................næppe. Hun har siddet og ventet på at i skulle hente hende ind, så hun kunne vise hendes datter (hende hun skændtes med), at i holder af hende, og at hun er vigtig for jer. Men heldigvis blev hendes adfærd ikke belønnet. Hun skal sættes på plads, en gang for alle. At denne adfærd er totalt uacceptabel, og at i aldrig vil se den igen.
Men i skal huske på, at hun er som hun er ( ret barnlig i sine reaktionsmønstre), og at hun ikke lige kan lave sig om. Derfor er det vigtigt at i tager jeres forholdsregler, og beskytter jer selv, mod fremtidige umodne scener.
Mange hilsner Mette
Anmeld