Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lisbethita skriver: Hehe...sådan har jeg det også. Jeg ELSKER mine bøger...og er også meget øm overfor dem. Har ikke regnet ud, hvordan vi lige løser den, hmmm?? I dag har jeg købt sådanne hjørneskånere til sofabordet, så hun ikke slår hovedet mod bordet, når hun kravler rundt. Det var da en start.... puuuha..! Mor har travlt ;-)
Hehe...sådan har jeg det også. Jeg ELSKER mine bøger...og er også meget øm overfor dem. Har ikke regnet ud, hvordan vi lige løser den, hmmm?? I dag har jeg købt sådanne hjørneskånere til sofabordet, så hun ikke slår hovedet mod bordet, når hun kravler rundt. Det var da en start.... puuuha..! Mor har travlt ;-)
Gud ja...snart skal huset babysikres
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Gud ja...snart skal huset babysikres
Du kan godt komme igang, fnis... Ikea har mange ting. I hvert fald dem til bord-hjørnerne til 25 kr!!
lisbethita skriver: Ej gør du??? Nåååååh....hvor sødt! Det var da bare vildt sødt skrevet ;-)
Ej gør du??? Nåååååh....hvor sødt!
Det var da bare vildt sødt skrevet ;-)
Man kan da slet ikke lade være
BlyViol skriver: haha - meeega billedspam, tror slet ik der er nogen der kan stikke den. vil ik lige rykke den op - men kig i mine fotos - maaaaaaaange billeder af de sidste par måneder.. hihi
haha - meeega billedspam, tror slet ik der er nogen der kan stikke den. vil ik lige rykke den op - men kig i mine fotos - maaaaaaaange billeder af de sidste par måneder.. hihi
Mange mange gode billeder, altså! Virkeligt gode billeder du har fået taget - altså hos fotograf der med sofaen!
lisbethita skriver: Du kan godt komme igang, fnis... Ikea har mange ting. I hvert fald dem til bord-hjørnerne til 25 kr!!
Ihhh altså, det går alt for stærkt...STOOOOOOOOP!!!!!!
lisbethita skriver: Mange mange gode billeder, altså! Virkeligt gode billeder du har fået taget - altså hos fotograf der med sofaen!
tak ja jeg er også virkelig glad for dem...
lisbethita skriver: Tak for de søde ord ;-) Ja...hun er bare dejlig!!1 Håber du har det godt?? ;-) Kram
Tak for de søde ord ;-) Ja...hun er bare dejlig!!1
Håber du har det godt?? ;-)
Kram
Jaaa jeg har det faktisk rigtig godt. Nyder du stadig din barsel??
Søde ord passer til en sød lille bandit
Chalala85 skriver: Jaaa jeg har det faktisk rigtig godt. Nyder du stadig din barsel?? Søde ord passer til en sød lille bandit
He he... ja det kan du tro, jeg gør!! Det er konge at være på barsel ;-)
Love it ;-) KNUS
Åhhhh mit smelter hvor er hun bare lækker, og hun ser bare så glad ud. Dejlig pige du har der
lisbeth2910 skriver: Åhhhh mit smelter hvor er hun bare lækker, og hun ser bare så glad ud. Dejlig pige du har der
Ih...tusind tak! Hvor er det sødt af dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128