Billedspam - Smilla Sofia - næsten 7 mrd ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Bare mig..

lisbethita skriver:

Ja. jeg tænkte også på dig, da jeg lavede tråden, fordi du før har sagt, at NU må jeg hellere få lavet en tråd. Endeligt fik jeg det gjort. Hun har også forandret sig rigtigt meget, den lille krudtugle...!! Hun ligner sin far vildt meget. Det er lidt sjovt... Syntes også det var super sjovt at se billeder af Nicoline igen. Hun er bare blevet dejlig stor!!! Dejligt unge!!! 

Ja, det var også skørt, at vi begge gjorde det på samme tid

Min Nicoline ligner sgu også sin far rigtig meget.. - Godt der findes meget pænt tøj - Ej det er gas.. hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Pige2009

Lækkerbuks

Anmeld

11. oktober 2010

lisbethita

dorthemus skriver:

Nej hvor er hun lækker  fatter ikke, at hun snart er 7 måneder!!!  Kæft hvor tiden går hurtigt!! Hun ligner en pige med masser af gang i

Ihhh tak for de søde ord ;-) Ja...det er altså helt vildt, som tiden går. Jeg kan tydeligt huske, da Runa blev født og der var en tråd, der blev oprettet herinde af Zafir. Det føles jo næsten som i går og nu er hun blevet døbt og alt muligt. Det er helt vildt ;-) 

Men ja...der er VIRKELIGT gang i hende. Mors bøger er konstant i fare, nu hvor hun møffer/kravler rundt, hi hi!

Anmeld

11. oktober 2010

lisbethita

Chalala85 skriver:

Hvor er hun bare skøn

Tak for de søde ord ;-) Ja...hun er bare dejlig!!1

Håber du har det godt?? ;-)

Kram

Anmeld

11. oktober 2010

lisbethita

BlyViol skriver:

haha - meeega billedspam, tror slet ik der er nogen der kan stikke den. vil ik lige rykke den op - men kig i mine fotos - maaaaaaaange billeder af de sidste par måneder.. hihi

He he...det må jeg da vist lige hellere...fnis!!! 

Anmeld

11. oktober 2010

lisbethita

Baagøe skriver:

Lækkerbuks

HE HE.....tak!!!! Ja...hun er en lille lækkermås...og en lille røver ;-) 

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

lisbethita skriver:

Ihhh tak for de søde ord ;-) Ja...det er altså helt vildt, som tiden går. Jeg kan tydeligt huske, da Runa blev født og der var en tråd, der blev oprettet herinde af Zafir. Det føles jo næsten som i går og nu er hun blevet døbt og alt muligt. Det er helt vildt ;-) 

Men ja...der er VIRKELIGT gang i hende. Mors bøger er konstant i fare, nu hvor hun møffer/kravler rundt, hi hi!

Uhhh ja, det kan jeg lige tænke mig  Jeg har også mega mange bøger jeg er ret øm over, så der må findes en løsning inden Runa begynder at kravle

Anmeld

11. oktober 2010

lisbethita

dorthemus skriver:

Uhhh ja, det kan jeg lige tænke mig  Jeg har også mega mange bøger jeg er ret øm over, så der må findes en løsning inden Runa begynder at kravle

Hehe...sådan har jeg det også. Jeg ELSKER mine bøger...og er også meget øm overfor dem. Har ikke regnet ud, hvordan vi lige løser den, hmmm?? I dag har jeg købt sådanne hjørneskånere til sofabordet, så hun ikke slår hovedet mod bordet, når hun kravler rundt. Det var da en start.... puuuha..! Mor har travlt ;-)

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

lisbethita skriver:

HE HE.....tak!!!! Ja...hun er en lille lækkermås...og en lille røver ;-) 

Ja, jeg sidder og smiler over hele hovedet over hende

Anmeld

11. oktober 2010

lisbethita

Baagøe skriver:

Ja, jeg sidder og smiler over hele hovedet over hende

Ej gør du??? Nåååååh....hvor sødt! 

Det var da bare vildt sødt skrevet ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.