Billedspam - Smilla Sofia - næsten 7 mrd ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.982 visninger
51 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

lisbethita

Kære tøser.

NU er det da vist på tide med lidt billedspam! Det er super længe siden, jeg sidst har sendt billeder. Så her er lidt af Smilla Sofia, der snart fylder 7 mrd. 

ENJOY ;-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Mutti2B

Kæft, hvor er hun dejlig. Sikke en charmetrold

Anmeld

11. oktober 2010

lisbethita

Mutti2B skriver:

Kæft, hvor er hun dejlig. Sikke en charmetrold

Tusind tak søde ;-) Det var sødt skrevet  ;-)

Anmeld

11. oktober 2010

Bare mig..

Hold nu op en lækker pige du har dig.. Kan nærmest ikke kende hende, for jeg har bare ikke set billeder af hende i laaaang tid nu.. HVor er hun altså bare søøøød.. Billed tre er super godt, hun er den fødte charmer

Det var dejligt, lige at se hende igen, så man også kan følge lidt med.. hihi.. Man er vel nysgerrig

Anmeld

11. oktober 2010

Vidunderligeunger

hun er dælme også  en skøn lille pige  

Anmeld

11. oktober 2010

lisbethita

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hold nu op en lækker pige du har dig.. Kan nærmest ikke kende hende, for jeg har bare ikke set billeder af hende i laaaang tid nu.. HVor er hun altså bare søøøød.. Billed tre er super godt, hun er den fødte charmer

Det var dejligt, lige at se hende igen, så man også kan følge lidt med.. hihi.. Man er vel nysgerrig

Ja. jeg tænkte også på dig, da jeg lavede tråden, fordi du før har sagt, at NU må jeg hellere få lavet en tråd. Endeligt fik jeg det gjort. Hun har også forandret sig rigtigt meget, den lille krudtugle...!! Hun ligner sin far vildt meget. Det er lidt sjovt... Syntes også det var super sjovt at se billeder af Nicoline igen. Hun er bare blevet dejlig stor!!! Dejligt unge!!! 

Anmeld

11. oktober 2010

dorthemus

Nej hvor er hun lækker  fatter ikke, at hun snart er 7 måneder!!!  Kæft hvor tiden går hurtigt!! Hun ligner en pige med masser af gang i

Anmeld

11. oktober 2010

lisbethita

BlyViol skriver:

hun er dælme også  en skøn lille pige  

Taaaaaak ;-) En lille lækkermås du selv har dig, hi hi!!! Har du fået lavet billedspam af din? Jeg har været væk et par uger, så jeg er altså lidt bagefter 

Anmeld

11. oktober 2010

Chalala85

Hvor er hun bare skøn

Anmeld

11. oktober 2010

Vidunderligeunger

lisbethita skriver:

Taaaaaak ;-) En lille lækkermås du selv har dig, hi hi!!! Har du fået lavet billedspam af din? Jeg har været væk et par uger, så jeg er altså lidt bagefter 

haha - meeega billedspam, tror slet ik der er nogen der kan stikke den. vil ik lige rykke den op - men kig i mine fotos - maaaaaaaange billeder af de sidste par måneder.. hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.