Jern- og D-dråber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Pige2009

det er kun 1 år, og de skal kun have det hvis de ikke får 400 ml MME.

Yes, yes. I know. Laura er altid kun blevet ammet, så jeg har givet hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

NatasjaL

Baagøe skriver:

Yes, yes. I know. Laura er altid kun blevet ammet, så jeg har givet hende

mine har aldrig fået, og får det nok heller aldrig :-)

victoria får rigtige vitamin piller.

Anmeld

11. oktober 2010

Diana...

Sanne og Nicklas skriver:

Nicklas spiser heller ikke ret meget i perioder, men får da stadig frugt, grønsager, kød, børd osv.

nogle dag vil han slet ikke have kød men spiser så rigtig mange grønsager andre dage er det lige omvendt.

Er faktisk slet ikke så nervøs for om han bliver dækket ind for det jeg ret sikker på.

Lucas får ikke nok han kan godt gå i seng med kun 2 bider mad. Men uanset hvad så er det bedst at give vitaminer for vi sidder ikke og regner på om de får det de skal havde og om det så også kommer ned. Claus sad og læste en artikel igår om bla d-vitaminer hvor meget man faktisk skulle spise for at få det dækket og det var helt vild sindsygt så meget tror jeg ikke på der er nogen der spiser. Det er derfor man råder folk til at tage vitaminer. 

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

NatasjaL skriver:

mine har aldrig fået, og får det nok heller aldrig :-)

victoria får rigtige vitamin piller.

Ja, det kan jeg se flere skriver. Jeg må lige tale med min SP om det inden jeg starter på noget.

Anmeld

11. oktober 2010

NatasjaL

Baagøe skriver:

Ja, det kan jeg se flere skriver. Jeg må lige tale med min SP om det inden jeg starter på noget.

okay, vi startede bare.

har aldrig gidet være så afhæning af vores sp.

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

NatasjaL skriver:

okay, vi startede bare.

har aldrig gidet være så afhæning af vores sp.

Det er jeg nu heller ikke, men jeg ser ingen grund til at starte på vitaminpiller, hvis Laura ikke har et reelt behov

Anmeld

11. oktober 2010

NatasjaL

Baagøe skriver:

Det er jeg nu heller ikke, men jeg ser ingen grund til at starte på vitaminpiller, hvis Laura ikke har et reelt behov

hverken børn eller voksne tager skade af vitamin piller tvært imod :-) jeg fik afvide af min svigermor, jeg kunne være heldig victoria ikke blev så meget syg, derfor startede vi.

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

NatasjaL skriver:

hverken børn eller voksne tager skade af vitamin piller tvært imod :-) jeg fik afvide af min svigermor, jeg kunne være heldig victoria ikke blev så meget syg, derfor startede vi.

Det er selvfølgelig rigtigt...

Anmeld

11. oktober 2010

SaNiNa

Baagøe skriver:

Jeg er nu næsten 100% på at min sp sagde at vi var der sidste gang at han ikke hvade behov for det når han fik sund og varieret kost.

Og han får heller ingen af delene. men jeg har mailet min sp så giver lige svaret videre i morgen eftermiddag når jeg står op.

Jeg gider nemlig heller ikke starte op på noget som måske slet ikke er nødvendig

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg er nu næsten 100% på at min sp sagde at vi var der sidste gang at han ikke hvade behov for det når han fik sund og varieret kost.

Og han får heller ingen af delene. men jeg har mailet min sp så giver lige svaret videre i morgen eftermiddag når jeg står op.

Jeg gider nemlig heller ikke starte op på noget som måske slet ikke er nødvendig

Nej, vel. Det er bare spild af tid og ressourcer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.