Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nicklas får ingen af delene mere, men skal da lige have fundet ud af om han skal have det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: Jern til 1 år. D-dråber til 2 år
Jern til 1 år.
D-dråber til 2 år
Er hermed noteret
Baagøe skriver: Er hermed noteret
Super
Sanne og Nicklas skriver: Nicklas får ingen af delene mere, men skal da lige have fundet ud af om han skal have det
De nyeste anbefalinger går ifølge meget pålidelige kilder herinde på, at de skal have D-dråber helt ind til 2 år.
Laulund87 skriver: Super
Jeps
Baagøe skriver: De nyeste anbefalinger går ifølge meget pålidelige kilder herinde på, at de skal have D-dråber helt ind til 2 år.
jeg har lige send min sp en mail om Nicklas har ikke fået det i flere måneder nu
Jern er ikke et must der skulle være nok i mme og modermælken Lucas har aldrig fået eksta jern.
D-dråber stoppet vi med da han blev et år og gik hen til multitykkevitaminer som de skal havde fra de et år og det skulle dække alt.
De skal have jerndråber hvis de får mindre end 400ml mme om dagen og ellers mener jeg det er fra 6mdrs alderen. Jeg ved ikke om de skal have det når man ammer. Og ja d-dråber er indtil 2år nu.
Swips.. skriver: Skal man også give jerndråber? Fra hvornår??
Skal man også give jerndråber? Fra hvornår??
kun hvis du ammer og ikke giver MME
se lige den her https://www.baby.dk/debat/68390pi1/boern-03-aar/saa-faldt-tioeren-om-groed-og-mme-og-400-ml.aspx
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128