Jern- og D-dråber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

SaNiNa

Diana... skriver:

Jern er ikke et must der skulle være nok i mme og modermælken Lucas har aldrig fået eksta jern. 

D-dråber stoppet vi med da han blev et år og gik hen til multitykkevitaminer som de skal havde fra de et år og det skulle dække alt. 

Nicklas får heller ikke nogle multivitamin piller syntes altså bare at vores sp sagde da vi sluttede at de blev dækkede ind når de fik sund og varieret kost

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

NoName

Swips.. skriver:

Skal man også give jerndråber? Fra hvornår??

fra de små er 24 uger HVIS de får under 400ml MME

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

Sanne og Nicklas skriver:

jeg har lige send min sp en mail om Nicklas har ikke fået det i flere måneder nu

Det sker der nok ikke så meget ved. Du kan jo bare starte igen nu

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

Diana... skriver:

Jern er ikke et must der skulle være nok i mme og modermælken Lucas har aldrig fået eksta jern. 

D-dråber stoppet vi med da han blev et år og gik hen til multitykkevitaminer som de skal havde fra de et år og det skulle dække alt. 

Laura har aldrig fået MME, så hun har fået jern Jeg vidste ikke de skulle have vitaminpiller Må vist lige maile min SP...

Anmeld

11. oktober 2010

Diana...

Nicklas får heller ikke nogle multivitamin piller syntes altså bare at vores sp sagde da vi sluttede at de blev dækkede ind når de fik sund og varieret kost

Ja det burde det jo også. Men det er jo ikke alle børn der spiser op og dermed får de jo ikke den mængde de skal havde. Lucas spiser næsten ikke noget så jeg tør slet ikke kun satse på maden og det er meget forskelligt hvad han gider spise så han får ekstra vitaminer lige som vi gør. 

Anmeld

11. oktober 2010

Diana...

Ja det burde det jo også. Men det er jo ikke alle børn der spiser op og dermed får de jo ikke den mængde de skal havde. Lucas spiser næsten ikke noget så jeg tør slet ikke kun satse på maden og det er meget forskelligt hvad han gider spise så han får ekstra vitaminer lige som vi gør. 

Anmeld

11. oktober 2010

SaNiNa

Diana... skriver:

Nicklas spiser heller ikke ret meget i perioder, men får da stadig frugt, grønsager, kød, børd osv.

nogle dag vil han slet ikke have kød men spiser så rigtig mange grønsager andre dage er det lige omvendt.

Er faktisk slet ikke så nervøs for om han bliver dækket ind for det jeg ret sikker på.

Anmeld

11. oktober 2010

Diana...

Baagøe skriver:

Laura har aldrig fået MME, så hun har fået jern Jeg vidste ikke de skulle have vitaminpiller Må vist lige maile min SP...

Det i stedet for dråberne. vitaminpillerne hedder fra 1 år og op. 

Knus. 

Anmeld

11. oktober 2010

NatasjaL

Baagøe skriver:

Ja, dem bør man give fra de er 6 mdr.

det er kun 1 år, og de skal kun have det hvis de ikke får 400 ml MME.

Anmeld

11. oktober 2010

Pige2009

Diana... skriver:

Det i stedet for dråberne. vitaminpillerne hedder fra 1 år og op. 

Knus. 

Hmm ok. Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.