Hjælp til test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2010

Josesmor

TinaPina skriver:

Vil da lige opdatere og fortælle at jeg er gravid, og at jeg har termin juni 2011

TILLYKKE TINA MIN SKAT !!!!!

Hvor er det bare helt FANTASTISK for jer     

Jeg sidder her og hoppet af glæde.. Og krydser alt jeg kan for at lykken vil tilsmile jer denne gang

Mange knus ind til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2010

Miss.Sunshine

TinaPina skriver:

Vil da lige opdatere og fortælle at jeg er gravid, og at jeg har termin juni 2011

Hvor hurtigt kom stregerne frem?

( og tillykke)

Anmeld

14. oktober 2010

TinaPina

Sama skriver:

TILLYKKE TINA MIN SKAT !!!!!

Hvor er det bare helt FANTASTISK for jer     

Jeg sidder her og hoppet af glæde.. Og krydser alt jeg kan for at lykken vil tilsmile jer denne gang

Mange knus ind til dig

Rigtig mange tak Sara! Det er jo lige før man kommer til at tude af dit indlæg . Jaja man er vel gravid

Det er altså MEGET hemmeligt for virkeligheden endnu, bare så vi ikke står i det samme som sidst

Håber alt er vel hos jer

Anmeld

14. oktober 2010

twinboys

Stort tillykke herfra

Anmeld

15. oktober 2010

Josesmor

TinaPina skriver:

Rigtig mange tak Sara! Det er jo lige før man kommer til at tude af dit indlæg . Jaja man er vel gravid

Det er altså MEGET hemmeligt for virkeligheden endnu, bare så vi ikke står i det samme som sidst

Håber alt er vel hos jer

Ja hyl for dælen, hyl Ud med det

Ja jeg holder mund..., det skal i da helt bestemt selv have lov til at fortælle...

Vi har det rigtig godt TAK.., 12 dage tilbage

Anmeld

15. oktober 2010

TinaPina

Sama skriver:

Ja hyl for dælen, hyl Ud med det

Ja jeg holder mund..., det skal i da helt bestemt selv have lov til at fortælle...

Vi har det rigtig godt TAK.., 12 dage tilbage

Ja, jeg har sgu allerede været til første scanning og har fået taget blodprøver. Så det lader til at der bliver holdt virkelig godt øje denne gang!!

Det var en rigtig god oplevelse heldigvis, meget bedre end på haderslev sygehus!

Ja MÅSKE 12 dage

Anmeld

15. oktober 2010

Josesmor

TinaPina skriver:

Ja, jeg har sgu allerede været til første scanning og har fået taget blodprøver. Så det lader til at der bliver holdt virkelig godt øje denne gang!!

Det var en rigtig god oplevelse heldigvis, meget bedre end på haderslev sygehus!

Ja MÅSKE 12 dage

Ja + -.... Var det dårligt på haderslev???

Anmeld

15. oktober 2010

TinaPina

Sama skriver:

Ja + -.... Var det dårligt på haderslev???

Jamen det er bare den oplevelse til NF.

Fra jeg lagde mig på briksen, fik at vide jeg ikke skulle ha en baby men gå hjem og bløde det ud der gik der måske 4-5 minutter. Jeg fik bare stukket et telefonnummer i hånden som jeg kunne ringe til hvis jeg blev bange over weekenden.

Jeg kunne godt ha brugt fem minutter til at komme til mig selv, og så måske få svar på nogle spørgsmål.

Måske jeg kunne have undgået 3 medicinske og 2 kirurgiske aborter, en indlæggelse og 5 dage med "veer".

Alt er gået galt i kontakten med haderslev. Men altså andre har jo gode ting med derfra. Og jeg tror måske jeg godt kunne finde på at føde der hvis graviditeten går godt denne gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.