Hjælp til test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.774 visninger
27 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

TinaPina

Ja sagen er den at jeg endnu engang har lavet skyggestreger

Hvad siger i? Er der en chance for at den er der?

Den første test er fra 3+1, den næste 3+2 og de 3 næste 3+3. Den sidste er fra i dag 3+4

er 3+4 HVIS den er der...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

TinaPina skriver:

Den første test er fra 3+1, den næste 3+2 og de 3 næste 3+3. Den sidste er fra i dag 3+4

Jeg kan i hvert fald godt se den!!

Anmeld

11. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

TinaPina skriver:

Ja, jeg tror den er der. 2 streger = gravid.

Men er det før testdag kan det godt ende i en biokemisk, så træk vejret dybt og test igen de næste par dage også

Anmeld

11. oktober 2010

SoffiLine

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja, jeg tror den er der. 2 streger = gravid.

Men er det før testdag kan det godt ende i en biokemisk, så træk vejret dybt og test igen de næste par dage også

hvad mener du med at det kan ende i en biokemisk hvis hun tester før testdag? er lidt lost på det 

Anmeld

11. oktober 2010

Lullaby

SoffiLine skriver:

hvad mener du med at det kan ende i en biokemisk hvis hun tester før testdag? er lidt lost på det 

Ikke at det ender i en pga testene men fordi det er farligt at teste før testdag pga ens forhåbninger. Før du reelt er ved din testdag er det ikke sikkert at babyen bliver der...

Anmeld

11. oktober 2010

SoffiLine

Lullaby skriver:

Ikke at det ender i en pga testene men fordi det er farligt at teste før testdag pga ens forhåbninger. Før du reelt er ved din testdag er det ikke sikkert at babyen bliver der...

Aha på den måde, tak for det.

troede sgu lige du mente at den sikkert ku ende i en biokemisk fordi der blev testet før evt. testdag

Anmeld

11. oktober 2010

TinaPina

Jeg er helt klar over at der er risiko for Bio, men jeg håber heller ikke for meget før jeg har set hjerteblink denne gang

Anmeld

11. oktober 2010

Maalene

TinaPina skriver:

Vil sige, at dine teste ligner mine rigtig meget... Testede også før tid, og for hver dag der gik blev stregen tydligere - så den kan helt sikkert godt være der - jeg er i dag 7+6

Ifølge mine beregninger burde ægget have sat sig fast, da du jo havde ÆL 2+0 og ægget sætter sig fast en uge efter omkring 3+0 - så jeg tør godt ønske tillykke

Anmeld

11. oktober 2010

Loa

Jeg kan intet se på de to første, men på de næste kan jeg altså sagtens se det.....

Stort tillykke hvis den er der

Anmeld

11. oktober 2010

Low

TinaPina skriver:

Dem kan jeg godt se uden at skulle vippe skærmen eller kigge tætter på . Jeg kan se 2 på alle sammen men de er lidt utydelige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.