Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TinaPina skriver: Ja sagen er den at jeg endnu engang har lavet skyggestregerHvad siger i? Er der en chance for at den er der? Den første test er fra 3+1, den næste 3+2 og de 3 næste 3+3. Den sidste er fra i dag 3+4er 3+4 HVIS den er der...
Ja sagen er den at jeg endnu engang har lavet skyggestregerHvad siger i? Er der en chance for at den er der? Den første test er fra 3+1, den næste 3+2 og de 3 næste 3+3. Den sidste er fra i dag 3+4er 3+4 HVIS den er der...
Jeg kan måske ane noget på dne sidste test, men prøv da igen om nogle dage eller en uges tid, så er hcg jo steget
Krydser
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan sagtens se 2 streger på de 4 nederste tests.
Jeg testede også selv posiitiv 3+4 og er nu 7+3.
Prøv at teste yderligere om et par dage, for at se om den ikke bliver tydeligere.
Krydser fingre for dig
TinaPina skriver: Jeg er helt klar over at der er risiko for Bio, men jeg håber heller ikke for meget før jeg har set hjerteblink denne gang
Jeg er helt klar over at der er risiko for Bio, men jeg håber heller ikke for meget før jeg har set hjerteblink denne gang
Det var ik for at træde på dig.
Tror ret bestemt du er gravid. Alle testene bliver jo tydeligere og tydeligere... så....
Jeg kan se 2 streger på de sidste 4
Stort tillykke hvis den er der
Jeg kan også se to streger.. for at du er gravid
Jeg kan sagtens se to streger!
Et forsigtigt tillykke her fra :-)
TinaPina skriver: Vil da lige opdatere og fortælle at jeg er gravid, og at jeg har termin juni 2011
Vil da lige opdatere og fortælle at jeg er gravid, og at jeg har termin juni 2011
TILLYKKE!!
Kæmpe tillykke Dejligt den var der...
Tillykke!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128