Er begyndt at spise om natten....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

missie20

AnneBJ skriver:

samme her.... Men når baby er ude, så er det slut......

God ide. Ja det er ikke nemt og holde sig fra de søde sager under graviditeten...og for den sags skyld også efter. Har endelig tid og overskud til at koncentrerer mig om kosten og motion efter graviditeten, så har tabt mig 3 kg. Det er ikke møg, men en start da.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Faith

AnneBJ skriver:

Og det lykkes så ikke altid Har dog lige læst, at ét bægers sukkerindhold svarer til 5 sukkerknalder... det er immervæk en del..

Ja det er det godt nok! Uh ha tror man skal holde sig fra at regne ud hvor meget sukker der er i det man spiser, for det giver da KUN dårlig samvittighed

Anmeld

11. oktober 2010

Faith

AnneBJ skriver:

Tihi.. hvis jeg nu tager Max med ud at handle næste gang, kan jeg købe to pakker af gangen....!

Køber altid kun en, for jeg synes det ville være lidt pinligt sådan at læsse så mange miniyoughurt på båndet, når man netop ingen børn har

He he kan lige se dig komme gående sammen med din usynlige ven Max, mens du småsludrer lidt med ham..... "Ej vi ska ik ha Petit Danone i dag..... nej vi ska ej Max..... nå så pyt da så kun denne ene gang Max, men så får du heller ik noget fredagssnold"

Anmeld

11. oktober 2010

AnneBJ

smillaluna skriver:

He he kan lige se dig komme gående sammen med din usynlige ven Max, mens du småsludrer lidt med ham..... "Ej vi ska ik ha Petit Danone i dag..... nej vi ska ej Max..... nå så pyt da så kun denne ene gang Max, men så får du heller ik noget fredagssnold"

Anmeld

11. oktober 2010

AnneBJ

missie20 skriver:

God ide. Ja det er ikke nemt og holde sig fra de søde sager under graviditeten...og for den sags skyld også efter. Har endelig tid og overskud til at koncentrerer mig om kosten og motion efter graviditeten, så har tabt mig 3 kg. Det er ikke møg, men en start da.

Lidt har også ret og man skal jo starte et sted!! Fortsat god kamp!

Anmeld

11. oktober 2010

missie20

AnneBJ skriver:

Lidt har også ret og man skal jo starte et sted!! Fortsat god kamp!

Mange takker  Og held og lykke med Petit Danone aftrapningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.