Er begyndt at spise om natten....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.566 visninger
25 svar
0 synes godt om
11. oktober 2010

Faith

....... og det er ikke sunde ting.

Når jeg er oppe og fodre en af drengene i løbet af natten, finder jeg altid liiiiiige lidt lækkert i skuffen, fks. chokolade, kiks eller en håndfuld matadormix. Ved udmærket at det ikke er godt for hverken tænder, helbred eller figur for den sags skyld, men kan dælme ikke styre det.

I nat røg der lige en kinder mælkesnitte indenbords. Hvor klamt er det lige!!!

Andre der har samme problem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

AnneBJ

smillaluna skriver:

....... og det er ikke sunde ting.

Når jeg er oppe og fodre en af drengene i løbet af natten, finder jeg altid liiiiiige lidt lækkert i skuffen, fks. chokolade, kiks eller en håndfuld matadormix. Ved udmærket at det ikke er godt for hverken tænder, helbred eller figur for den sags skyld, men kan dælme ikke styre det.

I nat røg der lige en kinder mælkesnitte indenbords. Hvor klamt er det lige!!!

Andre der har samme problem?

JA! Dog er jeg jo stadig gravid, og det er blevet lidt en sovepude for mig... Her er det blot petit danone der indtages i ly af nattens mørke...

Anmeld

11. oktober 2010

Lisbeth85

Tror det er meget normalt, at man har lyst til søde ting på det tidspunkt. Kroppen er jo ikke vant til at være vågen i tide og utide, og om natten er det mest søde ting, som kroppen har lyst til. Jeg gør det ikke selv (endnu), men tænker da, at der nok ryger noget indenbords, når man skal til at have en lidt anden døgnrytme. Det er nok ikke gulerødder og brocoli, som man har aller mest lyst til om natten

Anmeld

11. oktober 2010

Faith

AnneBJ skriver:

JA! Dog er jeg jo stadig gravid, og det er blevet lidt en sovepude for mig... Her er det blot petit danone der indtages i ly af nattens mørke...

Gravide må gerne spise om natten. Synes ikke rigtig jeg har nogen undskyldning mere.

Petit Danone er ikke så slemme er de? Eller er der meget sukker i?

Anmeld

11. oktober 2010

Lillefe

pyha nej det er en dårlig vane den skal du droppe med det samme min farmor spiste også natmad, men hun var også tre gange større end hun burde være (pga. det altså) og endte med sukkersyge og den slags...

Anmeld

11. oktober 2010

Faith

Lisbeth85 skriver:

Tror det er meget normalt, at man har lyst til søde ting på det tidspunkt. Kroppen er jo ikke vant til at være vågen i tide og utide, og om natten er det mest søde ting, som kroppen har lyst til. Jeg gør det ikke selv (endnu), men tænker da, at der nok ryger noget indenbords, når man skal til at have en lidt anden døgnrytme. Det er nok ikke gulerødder og brocoli, som man har aller mest lyst til om natten

Nej kunne man da bare nøjes med et æble eller en gulerod, men det er ligesom bare ikke det man hungrer efter

Anmeld

11. oktober 2010

Faith

Perl skriver:

pyha nej det er en dårlig vane den skal du droppe med det samme min farmor spiste også natmad, men hun var også tre gange større end hun burde være (pga. det altså) og endte med sukkersyge og den slags...

Nej øv da

Synes altså osse jeg kan begynde at mærke det. Bukserne sidder ikke så løst som de plejer.

Anmeld

11. oktober 2010

AnneBJ

smillaluna skriver:

Gravide må gerne spise om natten. Synes ikke rigtig jeg har nogen undskyldning mere.

Petit Danone er ikke så slemme er de? Eller er der meget sukker i?

Jeg tror der findes værre ting... Men jo, mig bekendt er der temmelig meget sukker i... Men altså, der er jo grænser for, hvor meget der er i sådan et bæger...

Anmeld

11. oktober 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hahaha, hvor er du sød!

Jeg har faktisk det samme "problem", selvom jeg egentlig aldrig har set det som et problem, som sådan. Når jeg er oppe at "fodre" om natten, så skal jeg da liiiige ud i køleskabet efter et glas iskoldt saftevand, hvilket jo også er smadder sundt på tænderne om natten derefter have en smøg i carporten!!!

Er glad for at naboerne sover, da det er total "gammel-kone-agtigt" at sidde og ryge cigaretter udenfor om natten, men hva - det er vel bare en periode der skal overståes

Anmeld

11. oktober 2010

Faith

AnneBJ skriver:

Jeg tror der findes værre ting... Men jo, mig bekendt er der temmelig meget sukker i... Men altså, der er jo grænser for, hvor meget der er i sådan et bæger...

Ja hvis du da nøjes med 1 bæger........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.