Er begyndt at spise om natten....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Lillefe

smillaluna skriver:

Nej øv da

Synes altså osse jeg kan begynde at mærke det. Bukserne sidder ikke så løst som de plejer.

Ja der erklære jeg mig ikke enig med de andre tøser.. For det kan nemlig gå galt når først det er gået igang. Det ved jeg da det har været en del tæt på mig  for pludseligt kan det blive til mere en bare lige en snitte, måske kunne man også smøre sig en lækker stor mad med osv osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Faith

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hahaha, hvor er du sød!

Jeg har faktisk det samme "problem", selvom jeg egentlig aldrig har set det som et problem, som sådan. Når jeg er oppe at "fodre" om natten, så skal jeg da liiiige ud i køleskabet efter et glas iskoldt saftevand, hvilket jo også er smadder sundt på tænderne om natten derefter have en smøg i carporten!!!

Er glad for at naboerne sover, da det er total "gammel-kone-agtigt" at sidde og ryge cigaretter udenfor om natten, men hva - det er vel bare en periode der skal overståes

Det gør Jesper osse når han har fodret..... Altså ryger en smøg inden han kravler i kassen igen.

Håber ikke det er en vane der hænger ved. Det vil dælme være træls hvis man begynder at vågne af sig selv midt om natten med en ustyrlig trang til chokoladeknapper eller pingvin blanding

Anmeld

11. oktober 2010

missie20

Thi hi hvor er i søde. Det med Petit Danone. Dem ÆLSKEDE jeg da jeg var gravid. Men syntes det var enormt pinligt at købe dem, da vi ingen børn havde og de var jo til mig, det ville jeg bare ikke indrømme. Så jeg sagde højt da vi tog dem:" Det er til Max". Så havde min samvigtighed det bedre. Ved ikke hvor navnet Max kom fra, for vores dreng som er født nu, hedder Frederik.

Lige en dårlig vane jeg også ville dele med jer.

Anmeld

11. oktober 2010

Faith

Perl skriver:

Ja der erklære jeg mig ikke enig med de andre tøser.. For det kan nemlig gå galt når først det er gået igang. Det ved jeg da det har været en del tæt på mig  for pludseligt kan det blive til mere en bare lige en snitte, måske kunne man også smøre sig en lækker stor mad med osv osv..

Ja og det er bare ikke sundt at spise på det tidspunkt af døgnet.... Men jeg regner altså med at det bare er for en kort periode og at det stopper når ungerne (forhåbentlig snart) stopper med at vågne og vil fodres om natten.

Anmeld

11. oktober 2010

Faith

missie20 skriver:

Thi hi hvor er i søde. Det med Petit Danone. Dem ÆLSKEDE jeg da jeg var gravid. Men syntes det var enormt pinligt at købe dem, da vi ingen børn havde og de var jo til mig, det ville jeg bare ikke indrømme. Så jeg sagde højt da vi tog dem:" Det er til Max". Så havde min samvigtighed det bedre. Ved ikke hvor navnet Max kom fra, for vores dreng som er født nu, hedder Frederik.

Ha ha ha ha ha den var dælme go. Bare skyd skylden på Max! Hvem end det så er

Anmeld

11. oktober 2010

AnneBJ

smillaluna skriver:

Ja hvis du da nøjes med 1 bæger........

Og det lykkes så ikke altid Har dog lige læst, at ét bægers sukkerindhold svarer til 5 sukkerknalder... det er immervæk en del..

Anmeld

11. oktober 2010

AnneBJ

missie20 skriver:

Tihi.. hvis jeg nu tager Max med ud at handle næste gang, kan jeg købe to pakker af gangen....!

Køber altid kun en, for jeg synes det ville være lidt pinligt sådan at læsse så mange miniyoughurt på båndet, når man netop ingen børn har

Anmeld

11. oktober 2010

missie20

smillaluna skriver:

Ha ha ha ha ha den var dælme go. Bare skyd skylden på Max! Hvem end det så er

Hi hi ja lidt synd for ham. Men det med småspiseri om natten kunne jeg godt finde på også da jeg ammede. Men gør det altså ikke mere, da jeg ikke er oppe på samme måde. Så bare rolig tror ikke du vågne klokken 4 om natten og kan hører guldbarer og matadormixene kalde, hi hi.

Anmeld

11. oktober 2010

missie20

AnneBJ skriver:

Tihi.. hvis jeg nu tager Max med ud at handle næste gang, kan jeg købe to pakker af gangen....!

Køber altid kun en, for jeg synes det ville være lidt pinligt sådan at læsse så mange miniyoughurt på båndet, når man netop ingen børn har

haha ja det kan jeg godt følge dig i. De er ligesom slik de yougurter. Kan snilt kværne 2 lige efter hinanden. Dejlig snack, men hvor jeg dog har det rædsomt efter. Kan næsten se vægten stige ved intagelsen

Anmeld

11. oktober 2010

AnneBJ

missie20 skriver:

haha ja det kan jeg godt følge dig i. De er ligesom slik de yougurter. Kan snilt kværne 2 lige efter hinanden. Dejlig snack, men hvor jeg dog har det rædsomt efter. Kan næsten se vægten stige ved intagelsen

samme her.... Men når baby er ude, så er det slut......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.