Graviditetstest under menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Louisiana

Maja84 skriver:

ja selvfølgelig kan du det, du kan jo bare lige tørre dig, inden du tisser i koppen, og så ved du jo bare at er der lidt blod, er det derfor, men jeg tror bestemt ikke det har noget betydning for testens resultat, håber på det bedste

Tak for dit svar  Den var desværre negativ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

Kløver

Louisiana28 skriver:

Ingen positiv test til mig  Men den var sgu også lidt dum, den test, for den viste kun knap kontrolstregen  Men, når jeg skal være ærlig, så tror jeg sgu ikke helt på det. Jeg har fortsat ømme bryster, men jeg tror ikke det er pga en bebs i maven... Tager lige en test imorgen, når jeg vågner, så det er med en god gang koncentreret urin. Men jeg tror ikke rigtig på det, desværre. Men tusind tak for svar og interresse

Så lige din update. jeg ville ta en ny test, tror ikke den har været god, hvis kontrolstregen heller ikke var helt klar og tydelig, prøv eventualt, den digitale, den har jeg været glad for, så skal man ikke være i tvivl om man har ventet længe nok, og så er man sikker på resulatet, krydser stadig alt hvad jeg kan

Anmeld

12. oktober 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Ja, det er ALT for længe siden! Og ja, synes også det er længe vi har forsøgt nu... Et helt år har vi forsøgt nu...

Det går ikke så godt med kuren lige nu, har så svært ved, at finde overskud til det. Det er jo ikke bare en kur, man skal jo HELE TIDEN tænke over hvad man spiser. Men selvom jeg spiser sundt osv, så kan jeg ikke motionere for tiden, for jeg har så stygge rygsmerter  Så det går uendeligt langsomt med at smide kiloene :-( Det er slet ikke nemt

Håber også jeg får bare en enkelt ægløsning snarest, og vi så bare rammer plet!!

Åh gud hvor livet bare op ad bakke nogen gange... håber for dig du snart får lidt medvind. Det er da surt med ryggen også  Nu kan det snart ikke blive værre...

Ja det er sku godt nok længe, det er da over et år i har prøvet er det ikke??

Anmeld

12. oktober 2010

Louisiana

Maja84 skriver:

Så lige din update. jeg ville ta en ny test, tror ikke den har været god, hvis kontrolstregen heller ikke var helt klar og tydelig, prøv eventualt, den digitale, den har jeg været glad for, så skal man ikke være i tvivl om man har ventet længe nok, og så er man sikker på resulatet, krydser stadig alt hvad jeg kan

Tog en ny her til morgen, den var også negativ. Tror bare ikke jeg er gravid. Det er åbenbart ikke vores tur endnu. Men tak for rådet ellers ;-)

Anmeld

12. oktober 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Åh gud hvor livet bare op ad bakke nogen gange... håber for dig du snart får lidt medvind. Det er da surt med ryggen også  Nu kan det snart ikke blive værre...

Ja det er sku godt nok længe, det er da over et år i har prøvet er det ikke??

Ja, sådan er det bare nogen gange...

Vi har forsøgt i 12-13 mdr. Kan faktisk ikke huske om det var i sep. eller okt. vi startede...

Anmeld

12. oktober 2010

ZamanogDania

Jamen bare kæmp søde. Mine 2 kusiner de blev gravid efter 10-15 år. Så mist ikke håbet. Det skal nok komme

Anmeld

12. oktober 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Ja, sådan er det bare nogen gange...

Vi har forsøgt i 12-13 mdr. Kan faktisk ikke huske om det var i sep. eller okt. vi startede...

Puha hvor er det ulideligt lang tid at vente på baby.... Men det må jo kunne lykkedes det tror jeg helt klart på  Især da når du i forvejem har en søn, så kan det jo ikke passe at det ikke kan ske igen.

Anmeld

12. oktober 2010

Louisiana

ZamanogDania skriver:

Jamen bare kæmp søde. Mine 2 kusiner de blev gravid efter 10-15 år. Så mist ikke håbet. Det skal nok komme

Min moster var også ca 15 år om, at få min fætter. Men hvis jeg skal vente så længe, så er jeg over 40, og min søn vil være mere end 20 år ældre end sin lillebror eller lillesøster  Så håber da ikke, at det tager så lang tid..!!

Anmeld

12. oktober 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Puha hvor er det ulideligt lang tid at vente på baby.... Men det må jo kunne lykkedes det tror jeg helt klart på  Især da når du i forvejem har en søn, så kan det jo ikke passe at det ikke kan ske igen.

Ja, det må kunne lykkes  Skal bare ha' en enkelt ægløsning og tilfældigvis ha' sex den dag... Dermed ment, at der jo kan gå måneder imellem, at jeg får ægløsning, og min cyklus er helt ved siden af, så aner ikke engang ca hvornår den kommer... Så det ville blive meget dyrt i ægløsningstests...

Anmeld

12. oktober 2010

ZamanogDania

Louisiana28 skriver:

Min moster var også ca 15 år om, at få min fætter. Men hvis jeg skal vente så længe, så er jeg over 40, og min søn vil være mere end 20 år ældre end sin lillebror eller lillesøster  Så håber da ikke, at det tager så lang tid..!!

Jamen det håber jeg heller ikke. Det var mest for du ikke skulle miste håbet min mor var over 40 da hun fik mig. Men jeg er så nummer 8 og sidste barn der er 20 år mellem den ældste og mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.