Louisiana28 skriver:
Hej piger!
Det er længe siden jeg sidst har skrevet herinde, da jeg jo fik at vide, at jeg ikke fik ægløsning og jo dermed ikke kunne blive gravid. Så det var lidt hårdt for mig, at læse på siden herinde, at den ene efter den anden blev gravid.
Nå, men jeg har lige et spørgsmål til jer, som jeg håber nogen kan hjælpe med :-)
Som sagt ingen ægløsning. Derfor har jeg også smidt tanken om graviditet på hylden, for hvorfor spekulere i noget som alligevel ikke kunne lade sig gøre foreløbig. Så da jeg her for ca. 1½-2 uger siden begyndte at få ømme bryster og brystvorter, tænkte jeg ikke videre over det, andet end, at det nok var mensen der var på vej. Og også de gange der kom mælk ud af brysterne (den ene gang selvfølgelig mens jeg er på besøg hos nogen - nåede heldigvis at få min jakke henover, inden nogen opdagede pletterne!), har jeg givet kommende mens skylden. Jeg har jo så fast kontakt med min gynækolog da mine æg er gået i dvale, og da jeg ringer til hende idag, for at fortælle, at min mens så småt er kommet i form af pletblødning osv, og jeg fortæller, at jeg har ømme bryster, så siger hun dælme, at jeg sagtens kunne ha' fået en ægløsning, og være blevet gravid!!????!!?!?!?! Jeg skal så melde tilbage om en uge, om jeg har fået ordentlig mens, og hvad en graviditetstest har sagt... I min forvirring fik jeg ikke spurgt, om jeg kan tage testen mens jeg bløder - så det er mit spørgsmål til jer - kan man dét? Altså, kan man stole på svaret på testen?? Jeg er 3 uger over tiden for normal menstruation, så uden mens, havde jeg jo bare taget en test...
Hvad siger I? Undskyld det blev lidt langt 
På forhånd tak for svar 
ja selvfølgelig kan du det, du kan jo bare lige tørre dig, inden du tisser i koppen, og så ved du jo bare at er der lidt blod, er det derfor, men jeg tror bestemt ikke det har noget betydning for testens resultat, håber på det bedste