Graviditetstest under menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Louisiana

SussieThyssen skriver:

Ihh..så har du en søn der er næsten lige gammel med min kan jeg regne ud...super

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Lotus86

Er der noget nyt?

Anmeld

11. oktober 2010

Louisiana

Ingen positiv test til mig  Men den var sgu også lidt dum, den test, for den viste kun knap kontrolstregen  Men, når jeg skal være ærlig, så tror jeg sgu ikke helt på det. Jeg har fortsat ømme bryster, men jeg tror ikke det er pga en bebs i maven... Tager lige en test imorgen, når jeg vågner, så det er med en god gang koncentreret urin. Men jeg tror ikke rigtig på det, desværre. Men tusind tak for svar og interresse

Anmeld

11. oktober 2010

Miss.Sunshine

Louisiana28 skriver:

Ingen positiv test til mig  Men den var sgu også lidt dum, den test, for den viste kun knap kontrolstregen  Men, når jeg skal være ærlig, så tror jeg sgu ikke helt på det. Jeg har fortsat ømme bryster, men jeg tror ikke det er pga en bebs i maven... Tager lige en test imorgen, når jeg vågner, så det er med en god gang koncentreret urin. Men jeg tror ikke rigtig på det, desværre. Men tusind tak for svar og interresse

hej Søde

Håber på du får de to streger i morgen. Og håber så jeg får dem om en uge

knusser

Anmeld

11. oktober 2010

Louisiana

Miss.Sunshine skriver:

hej Søde

Håber på du får de to streger i morgen. Og håber så jeg får dem om en uge

knusser

Tak skal du ha', sødeste Jeg krydser også dig

Anmeld

12. oktober 2010

Miss.Sunshine

Louisiana28 skriver:

Tak skal du ha', sødeste Jeg krydser også dig

Noget nyt?? har snart krampe i fingrene af at krydse D

Anmeld

12. oktober 2010

Louisiana

Miss.Sunshine skriver:

Noget nyt?? har snart krampe i fingrene af at krydse D

Nope, stadig ingen positiv test :-( Men det er okay, havde heller ikke regnet med det. Lige nu er jeg glad hvis bare jeg får ægløsning  

Anmeld

12. oktober 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Nope, stadig ingen positiv test :-( Men det er okay, havde heller ikke regnet med det. Lige nu er jeg glad hvis bare jeg får ægløsning  

Hej søde lææænge siden.

Det er godt at høre du ikke har givet helt op med baby projektet. Men Shit hvor er det bare uretfærdigt du kæmper endnu!!! Hvordan går det ellers med kur og sådan?? Jeg vil gerne være med på nogen gode slankeopskifter  trænger til at spise meget sundere ja og også smide nogen kilo her når jeg bliver "mig selv" igen

Krydser fingre for at dine æg snart vågner op  

Anmeld

12. oktober 2010

Kløver

Louisiana28 skriver:

Hej piger!

Det er længe siden jeg sidst har skrevet herinde, da jeg jo fik at vide, at jeg ikke fik ægløsning og jo dermed ikke kunne blive gravid. Så det var lidt hårdt for mig, at læse på siden herinde, at den ene efter den anden blev gravid.

Nå, men jeg har lige et spørgsmål til jer, som jeg håber nogen kan hjælpe med :-)

Som sagt ingen ægløsning. Derfor har jeg også smidt tanken om graviditet på hylden, for hvorfor spekulere i noget som alligevel ikke kunne lade sig gøre foreløbig. Så da jeg her for ca. 1½-2 uger siden begyndte at få ømme bryster og brystvorter, tænkte jeg ikke videre over det, andet end, at det nok var mensen der var på vej. Og også de gange der kom mælk ud af brysterne (den ene gang selvfølgelig mens jeg er på besøg hos nogen - nåede heldigvis at få min jakke henover, inden nogen opdagede pletterne!), har jeg givet kommende mens skylden. Jeg har jo så fast kontakt med min gynækolog da mine æg er gået i dvale, og da jeg ringer til hende idag, for at fortælle, at min mens så småt er kommet i form af pletblødning osv, og jeg fortæller, at jeg har ømme bryster, så siger hun dælme, at jeg sagtens kunne ha' fået en ægløsning, og være blevet gravid!!????!!?!?!?! Jeg skal så melde tilbage om en uge, om jeg har fået ordentlig mens, og hvad en graviditetstest har sagt... I min forvirring fik jeg ikke spurgt, om jeg kan tage testen mens jeg bløder - så det er mit spørgsmål til jer - kan man dét? Altså, kan man stole på svaret på testen?? Jeg er 3 uger over tiden for normal menstruation, så uden mens, havde jeg jo bare taget en test...

Hvad siger I? Undskyld det blev lidt langt

På forhånd tak for svar

ja selvfølgelig kan du det, du kan jo bare lige tørre dig, inden du tisser i koppen, og så ved du jo bare at er der lidt blod, er det derfor, men jeg tror bestemt ikke det har noget betydning for testens resultat, håber på det bedste

Anmeld

12. oktober 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Hej søde lææænge siden.

Det er godt at høre du ikke har givet helt op med baby projektet. Men Shit hvor er det bare uretfærdigt du kæmper endnu!!! Hvordan går det ellers med kur og sådan?? Jeg vil gerne være med på nogen gode slankeopskifter  trænger til at spise meget sundere ja og også smide nogen kilo her når jeg bliver "mig selv" igen

Krydser fingre for at dine æg snart vågner op  

Ja, det er ALT for længe siden! Og ja, synes også det er længe vi har forsøgt nu... Et helt år har vi forsøgt nu...

Det går ikke så godt med kuren lige nu, har så svært ved, at finde overskud til det. Det er jo ikke bare en kur, man skal jo HELE TIDEN tænke over hvad man spiser. Men selvom jeg spiser sundt osv, så kan jeg ikke motionere for tiden, for jeg har så stygge rygsmerter  Så det går uendeligt langsomt med at smide kiloene :-( Det er slet ikke nemt

Håber også jeg får bare en enkelt ægløsning snarest, og vi så bare rammer plet!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.