Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
He he
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muffi . skriver: He he
hahahahah hvor er han lækker på det første billede... prøv liiige at se træt ud for en 10'er......
noname skriver: hahahahah hvor er han lækker på det første billede... prøv liiige at se træt ud for en 10'er......
Skide lækkert tøj valg
Haha genial tråd
Her er lige et af Xander, det eneste virkeligt uheldige billede af ham indtil videre
Hov, fandt da os lige et par billeder hvor han er ved at lave en bonus-ble til mor her
Puhh dem har jeg mange af, især fortiden, for så snart han ser kameraet laver han et underligt ansigt :-D
Men de her to er nok mine yndlings :-D
hold KÆFT hvor er de sjove!!! FED tråd!!!!
ej, bare jeg ku være med her - har en masse skøre billeder, men de er selvfølgelig på en anden pc....øv!
heise
Tullen85 skriver: Puhh dem har jeg mange af, især fortiden, for så snart han ser kameraet laver han et underligt ansigt :-D Men de her to er nok mine yndlings :-D
Fååårk, hvor er det kært det nederste
Tror jeg har en million uheldige billeder af mine unger, men de ligger på computeren der står i soveværelset, hvor mindstemanden sover lige nu... Må komme med et bidrag imorgen.
Hold da ferie en sjov tråd!!! Jeg har lige gennemgået mine billeder og er nødt til at smide en del op - sorry!
Det er simpelthen for sjovt, det her!
Julie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128