"Uheldige" billeder af vores børn ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

Tullebobs

KittyGirl skriver:

Jeg kan også være med her med Lasse

Eeeeeej hvor han da kær - jeg smilede op til begge ører, da jeg så ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Tullebobs

Low skriver:

Hej. Jeg tænkte på om vi ikke skulle lave en tråd om "uheldige" billeder af vores børn hvor de er taget på et uheldigt tidspunkt som gør at de ser sjove ud . Jeg vil gerne ligge ud 

Hvor ser han cute ud - på den "kiksede" måde

Her er et af William - synes han ligner en der har fået en "bette gewesen" eller to/p>

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. oktober 2010

louise8723

Her er lidt af Elias

Anmeld

11. oktober 2010

maria_wlt

vi har ikke råd til tøj der passer herhjemme 

Anmeld

11. oktober 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Linda skriver:

Et enkelt af Jessica, der i hvert fald IKKE ville fotograferes

Heheh, hvor er hun kær!

"Nåeh, se nu bare og få det pjat overstået - nu smiler jeg! tag så det billede" hahaha

Anmeld

11. oktober 2010

lisbethita

Low skriver:

Hej. Jeg tænkte på om vi ikke skulle lave en tråd om "uheldige" billeder af vores børn hvor de er taget på et uheldigt tidspunkt som gør at de ser sjove ud . Jeg vil gerne ligge ud 

Stor ros til tråd-starter for denne tråd! Mega morsomt med alle de fantastisk søde og sjove billeder. Fik mig et godt grin og en masse NÅÅÅÅÅÅHH!!! og IIIHHHHHH!!! 

Ha en skøn aften 

Anmeld

11. oktober 2010

Barbamama

noname skriver:

Hvor er du sød....

Hun er bare så skøn, men lige i aften lidt træls, for hun har besluttet at hun IKKE vil sove... meeeen mor vinder den kamp....

Ja vores datter vågnede så klokken 3 i nat og ville ikke sove mere så for første gang ever stod vi op klokken 4.10 og hun fik morgenmad 4.30!

Anmeld

11. oktober 2010

NoName

michella80 skriver:

Ja vores datter vågnede så klokken 3 i nat og ville ikke sove mere så for første gang ever stod vi op klokken 4.10 og hun fik morgenmad 4.30!

OMG.... kl 04.10... ... ... ...

den lader vi lige stå lidt........ - øhhh hvorfor er du så ikke gået i seng med solen OG din datter i dag????

puhhhhh.... nu er Caroline ikke så gammel endnu, hun ammes stadig og har (7-9-13) ikke været lysvågen på det tidspunkt endnu....

Anmeld

11. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Har desværre ikke noget barn at vise billeder af, så kan ikke rigtig bidrage med gode grin... Men hold op hvor er det en sjov tråd.

De er godt nok skønne jeres unger

Anmeld

11. oktober 2010

Barbamama

noname skriver:

OMG.... kl 04.10... ... ... ...

den lader vi lige stå lidt........ - øhhh hvorfor er du så ikke gået i seng med solen OG din datter i dag????

puhhhhh.... nu er Caroline ikke så gammel endnu, hun ammes stadig og har (7-9-13) ikke været lysvågen på det tidspunkt endnu....

ha ha ha fordi jeg heldigvis har haft fri i dag og kunne sove da hun røg i barnevognen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.