Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
noname skriver: Jeg har da vist også et par stykker af Caroline...
Jeg har da vist også et par stykker af Caroline...
Foto Nummer 2 ligner at hun laver den der, hvor man skal klappe på sit hoved, mens man drejer den anden hånd rundt på maven..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MarleneH skriver: Her er en af Lykke.. syns hun ser vildt alvorlig ud knus Marlene
Her er en af Lykke.. syns hun ser vildt alvorlig ud
knus Marlene
Macaab skriver: Foto Nummer 2 ligner at hun laver den der, hvor man skal klappe på sit hoved, mens man drejer den anden hånd rundt på maven..
HA HA HA ja det gør hun...
eeeej hvor er hun lækker!!!!!!
michella80 skriver: eeeej hvor er hun lækker!!!!!!
hi hi ja hun er... og tarrrrrk
noname skriver: hi hi ja hun er... og tarrrrrk
Det var da så lidt. Jeg tænkte lige: Ja hende findes der vidst ingen "uheldige" billeder med for hun ser skøn ud på alle billederne!
michella80 skriver: Det var da så lidt. Jeg tænkte lige: Ja hende findes der vidst ingen "uheldige" billeder med for hun ser skøn ud på alle billederne!
arhh synes nu de første er rimelig uheldige... tog det sidste med for at vise hvor lækker hun KAN se ud...
noname skriver: arhh synes nu de første er rimelig uheldige... tog det sidste med for at vise hvor lækker hun KAN se ud...
Nej jeg synes stadig hun ser vildt nuttet ud!!!!
michella80 skriver: Nej jeg synes stadig hun ser vildt nuttet ud!!!!
Hvor er du sød....
Hun er bare så skøn, men lige i aften lidt træls, for hun har besluttet at hun IKKE vil sove... meeeen mor vinder den kamp....
Low skriver: Hej. Jeg tænkte på om vi ikke skulle lave en tråd om "uheldige" billeder af vores børn hvor de er taget på et uheldigt tidspunkt som gør at de ser sjove ud . Jeg vil gerne ligge ud
Hej. Jeg tænkte på om vi ikke skulle lave en tråd om "uheldige" billeder af vores børn hvor de er taget på et uheldigt tidspunkt som gør at de ser sjove ud . Jeg vil gerne ligge ud
ÅHH hvor er han nuser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128