Paranormal activity 2! Trailer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2010

Mira0911

Zafir skriver:

Har ikke rigtig set 1'eren desværre.... Jeg elsker ellers gysere

Så kom da igang Zafir.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Mira0911

A&F skriver:

Jeg synes at 1'eren var god, men langtrukken. Skal alligevel se 2'eren

Jeg synes virkelig 1'eren var kedelig og langtrukken... Hvis 2'eren er sådan også, tror jeg ikke jeg gider se den... 

Anmeld

16. oktober 2010

Mira0911

Dinna88 skriver:

Jeg skal ind og se den, men kun for at se om de kan lave en bedre film end 1'eren og for at få et godt gys. 1'eren indeholdt meget, meget dårlige skuespillere og generelt var den ret tam, men nogle af scenerne var fedt lavet og så gav den et par gode gys

Den var så laaaangtrukken.... Alt for meget... 

Anmeld

16. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Så kom da igang Zafir.... 

Er der nogen der gider at se den med mig? For jeg gider ikke alene og Tom er ikke til den slags

Og jeg HÅBER ikke at jeg tør se den alene, for så er der ikke noget ved det hehe...

Anmeld

17. oktober 2010

Dinna88

MoarJ skriver:

Den var så laaaangtrukken.... Alt for meget... 

Jeg synes ikke det var det værste, det værste var skuespillerne! Og så generelt bare handlingen - der skete ikke noget specielt, intet ekstraordinært :O

Anmeld

17. oktober 2010

maimik

aiii nu kom jeg jo tiil at se den trailer. ingen natte søvn til mig i langt tid. efter jeg er blevet moar er jeg blevet en værre pivskid, en rigtig kylling... så dog den første men det var om dagen og uden lyd på. (jepp en rigtig kylling)

ved ikke om jeg tør at se to'eren. kan ikke lide film hvor det går ud over børn eller dyr.  

Anmeld

17. oktober 2010

NinaNymannMadsen

skal lige se 1'ern først inden jeg vil se 2'ern. men vil se dem. og så kan man jo give sin mening når man har set den...
elsker gyser film, men skal godt nok ikk se dem alene

Anmeld

17. oktober 2010

BinaMor

Asuzi skriver:

forstår ikke de siger den er så slem og skræmmende at folk gik grædende ud af biografen med 1'eren synes den var lidt lam.

men den her kan normalt aldrig ha en film der indvolvere at børn kommer noget til det synes jeg er skrækkeligt

enig.. det holder mit hjerte heller ikke til.

Anmeld

18. oktober 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

skal lige se 1'ern først inden jeg vil se 2'ern. men vil se dem. og så kan man jo give sin mening når man har set den...
elsker gyser film, men skal godt nok ikk se dem alene

Jeg er bare bange at 2'eren vil være ligeså langtrukken... 

Anmeld

18. oktober 2010

Mira0911

Zafir skriver:

Er der nogen der gider at se den med mig? For jeg gider ikke alene og Tom er ikke til den slags

Og jeg HÅBER ikke at jeg tør se den alene, for så er der ikke noget ved det hehe...

Det er godt nok lidt langt at rejse for at se en film.... Troede ellers Tom var til sådan noget... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.