Paranormal activity 2! Trailer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

A&F

Jeg synes at 1'eren var god, men langtrukken. Skal alligevel se 2'eren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Sabrina2014

I Vejle har den premiere d. 21/10.. Ved ikke om det er det samme  i hele landet..

Anmeld

11. oktober 2010

Sommerfuglen.

Den har premiere d. 21 Kiggede lige på kino.dk.

Anmeld

11. oktober 2010

SussieThyssen

Synes bare at den slags er for meget...især fordi det overhovedet ikke har hold i virkeligheden, og så påvirker det bare mig som sjæl alt, alt for meget.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Har ikke rigtig set 1'eren desværre.... Jeg elsker ellers gysere

Anmeld

11. oktober 2010

Dinna88

MoarJ skriver:

Kæresten havde ret.. Han havde set en reklame for denne film... 

I 2'eren er der et barn og en hund... Efter jeg har set traileren, ved jeg nu ikke om jeg skal se den... Synes 1'eren var virkelig lang trukken.... 

Hvad synes I om traileren? 

http://www.youtube.com/watch?v=asI3ykxZA-4

Jeg skal ind og se den, men kun for at se om de kan lave en bedre film end 1'eren og for at få et godt gys. 1'eren indeholdt meget, meget dårlige skuespillere og generelt var den ret tam, men nogle af scenerne var fedt lavet og så gav den et par gode gys

Anmeld

11. oktober 2010

SoffiLine

har ikke set nogle af dem, men skal helt sikkert se begge to & det blir i den kommende uge Weee 

Anmeld

11. oktober 2010

FrkT

Jeg har ikke set 1'eren og har faktisk aldrig hørt om hverken 1'eren eller 2'eren... så spørger lige; er det en reel gyserfilm eller er det en dokumentar-gyser? Den ser lidt dokumentaragtig ud nemlig?!

Anmeld

11. oktober 2010

Ryberg

Jeg synes 1'eren var klam... og skal stadig den dag IKKE tænke på den når jeg ligger i sengen, for så går der et stykke tid før jeg falder i søvn....

2'eren ved jeg ikke om jeg TØR se... har faktisk altid sagt at jeg aldrig skal sige nej... men der er et barn i filmen.... jeg får da aldrig sovet så.... puha.....

Anmeld

11. oktober 2010

DLM

forstår ikke de siger den er så slem og skræmmende at folk gik grædende ud af biografen med 1'eren synes den var lidt lam.

men den her kan normalt aldrig ha en film der indvolvere at børn kommer noget til det synes jeg er skrækkeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.