Paranormal activity 2! Trailer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.531 visninger
34 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

Mira0911

Kæresten havde ret.. Han havde set en reklame for denne film... 

I 2'eren er der et barn og en hund... Efter jeg har set traileren, ved jeg nu ikke om jeg skal se den... Synes 1'eren var virkelig lang trukken.... 

Hvad synes I om traileren? 

http://www.youtube.com/watch?v=asI3ykxZA-4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

CiSo

Jeg har ikke set 1'eren.. men så traileren i fjernsynet her for lidt siden, og jeg syntes den så uhyggelig ud!!! Altså traileren for 2'eren.

Anmeld

10. oktober 2010

Mira0911

sophieamalia skriver:

Jeg har ikke set 1'eren.. men så traileren i fjernsynet her for lidt siden, og jeg syntes den så uhyggelig ud!!! Altså traileren for 2'eren.

1'eren synes jeg var dårlig, og alt for langtrukken... hvis 2'eren er det også, tror jeg næppe jeg gider se den... 

Anmeld

10. oktober 2010

B&J

I 2'eren er der et barn og en hund... Efter jeg har set traileren, ved jeg nu ikke om jeg skal se den... Synes 1'eren var virkelig lang trukken.... 

jeg skal se den syntes 2 var god selv om mange syntes ikke men pyt bare jeg kunne lig den men lige frem med barn og hun og åhhh får et klik i hjertet når man ser barnet der svæver uhhh tænker så meget på min søn så  rigtigt mor og far gyser

Anmeld

10. oktober 2010

Mira0911

B&J skriver:

jeg skal se den syntes 2 var god selv om mange syntes ikke men pyt bare jeg kunne lig den men lige frem med barn og hun og åhhh får et klik i hjertet når man ser barnet der svæver uhhh tænker så meget på min søn så  rigtigt mor og far gyser

Ved du noget om hvornår den har premier? (Staves)

Anmeld

10. oktober 2010

Laulund87

Jeg ELSKER gysere og jeg skal helt sikkert ind og se den!

Anmeld

10. oktober 2010

L.J.L

skal da helt klart se den, og nok også i biffen. Jeg var så en af dem som syntes at 1'eren var fuldstændig fantastisk uhyggelig, og sov ikke i ugen efter jeg havde den! FED FILM!!!

Anmeld

10. oktober 2010

B&J

MoarJ skriver:

Ved du noget om hvornår den har premier? (Staves)

ved ikke helt man kan få det frem til den 21 i denne månede men er dog ikke sikker

Anmeld

10. oktober 2010

B&J

linselouise skriver:

skal da helt klart se den, og nok også i biffen. Jeg var så en af dem som syntes at 1'eren var fuldstændig fantastisk uhyggelig, og sov ikke i ugen efter jeg havde den! FED FILM!!!

nemlig jeg havde det lige som dig syntes ellers gyser er kedelige men hold op den her røg lige ind og vågnede ved et sæt fordi min kæreste rørte mig på foden fuck hihihihi og det var næste morgen uhh

Anmeld

10. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977
MoarJ skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=asI3ykxZA-4

Jeg ELSKER en god gyser, men 1'ern var da den ringeste jeg nogensinde har set. Tvivler på jeg skal se nr 2, for den ser ikke ud til at være bedre

Men måske hvis jeg keder mig en aften når den er kommet på DVD

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.