Øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Tusind tak for det..

Jeg vil skrive til dig en af dagene, kan ikke lige nu..

Du skal være så velkommen! Sørg for at få hvilet lidt og husk også at spise og drikke, så du i hvert fald ikke mangler noget på den front.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Ann.

Anonym skriver:

At far til barnet var ved min side, og forsikrede mig om at det hele nok skulle gå.. Og så min egen overbevisning at jeg kan dette..

Så kan du også stadig

Der er aldrig noget der er sikkert her i livet - man kan aldrig være sikker på at ens kæreste bliver der. Og så må man være parat til at stå alene og vokse med opgaven.

Det er en skam at du har det som du har det. Men det er også synd at du om 5-6 mdr står med et barn, som du egentlig ikke ville have. 

Tja - jeg har ingen kloge ord til det, men hvis du var i tvivl den gang, så skulle du nok have tænkt over det en ekstra gang. Det er et barn's liv det drejer sig om.

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Du skal være så velkommen! Sørg for at få hvilet lidt og husk også at spise og drikke, så du i hvert fald ikke mangler noget på den front.

Pt har jeg ikke så mange penge, så defor får jeg ikke så meget mad. Desværre.

Anmeld

10. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Pt har jeg ikke så mange penge, så defor får jeg ikke så meget mad. Desværre.

Så må du komme på kost hos mig, for mad skal du altså have!

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

TrineLærke skriver:

Så kan du også stadig

Der er aldrig noget der er sikkert her i livet - man kan aldrig være sikker på at ens kæreste bliver der. Og så må man være parat til at stå alene og vokse med opgaven.

Det er en skam at du har det som du har det. Men det er også synd at du om 5-6 mdr står med et barn, som du egentlig ikke ville have. 

Tja - jeg har ingen kloge ord til det, men hvis du var i tvivl den gang, så skulle du nok have tænkt over det en ekstra gang. Det er et barn's liv det drejer sig om.

Jeg var overbevist om at jeg kunne klare det. Men et eller andet sted får det mig til og tænke: xèn sagde 4 dage før at abort er for sent, at han alligevel ikke ønsker og være far igen så jeg derfor skulle tage til lægen og få det ordnet.. Jeg tog til lægen, og skanning, fik tid til det, da jeg kom til sygehuset og skulle til at ligge mig i sengen kunne jeg simpelthen ikke få det gjort.

Til selve skanningen glemte de og dreje skærmen så jeg kunne se baby, detknuste mit hjerte!

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Så må du komme på kost hos mig, for mad skal du altså have!

Du fik mig da lige til og smile lidt.. Tak..

Anmeld

10. oktober 2010

Ann.

Anonym skriver:

Jeg var overbevist om at jeg kunne klare det. Men et eller andet sted får det mig til og tænke: xèn sagde 4 dage før at abort er for sent, at han alligevel ikke ønsker og være far igen så jeg derfor skulle tage til lægen og få det ordnet.. Jeg tog til lægen, og skanning, fik tid til det, da jeg kom til sygehuset og skulle til at ligge mig i sengen kunne jeg simpelthen ikke få det gjort.

Til selve skanningen glemte de og dreje skærmen så jeg kunne se baby, detknuste mit hjerte!

Det forstår jeg godt.

Men alligevel .. Du er nød til at klarer det! For dit barn's skyld.

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

TrineLærke skriver:

Det forstår jeg godt.

Men alligevel .. Du er nød til at klarer det! For dit barn's skyld.

Ja uden tvivl gør jeg det.

Den her gang er det bare ikke som første gnag.. Hvad hvis jeg ikke kommer til og elske nr. 2 lige så meget som nr. 1? (I know, en klassiker)

Anmeld

10. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Du fik mig da lige til og smile lidt.. Tak..

Dejligt at høre. Så er der da et kæmpe håb for dig

Anmeld

10. oktober 2010

Ann.

Anonym skriver:

Ja uden tvivl gør jeg det.

Den her gang er det bare ikke som første gnag.. Hvad hvis jeg ikke kommer til og elske nr. 2 lige så meget som nr. 1? (I know, en klassiker)

Jeg tror på at du kommer til at elske dit andet barn mindste lige så højt.

En moder's kærlighed for hende børn, er ubetinget! Den er der bare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.