Øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2010

BubbieBear

Anonym skriver:

Det er ikke før og svare dig grimt, jeg er bare så ked af det! Undskyld..

Det er helt okay

Og selvfølgelig er man mere følsom og irritabel når man er presset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

ikke for at angribe eller noget, men har du først fundet ud af nu at det er hårdt arbejde?

-der er jo altid muligheden for adoption. Måske du pludselig har fået en form for angst anfald i forb. med at du venter barn og så har du mulighed for at få noget psyk hjælp gennem din læge, der måske kan hjælpe dig.

Nej det har jeg ikke, bestemt ikke! Men det er netop gået op for mig hvor meget han ødelægger for vores barn. Hvorfor kan han ikke bare holde sig væk? - hverken ham eller hans familie er interesserede i noget der har med mit afkom og gøre..

Anmeld

10. oktober 2010

Ann.

Hvad er det der skete?

Altså, da du fandt ud af at du er gravid, hvad skete der så?

Var du glad eller ked på det tidspunkt?

Anmeld

10. oktober 2010

henh01

Anonym skriver:

Nej det har jeg ikke, bestemt ikke! Men det er netop gået op for mig hvor meget han ødelægger for vores barn. Hvorfor kan han ikke bare holde sig væk? - hverken ham eller hans familie er interesserede i noget der har med mit afkom og gøre..

okay jamen man kan desværre ikke forhindre ham i at se sit barn. Men du kan jo gøre dit for at samværet bliver så begrænset som overhovedet muligt. Tag statsforvaltningen med ind over fra start så undgå du unødig kommunikation med ham osv. Hvis du mener de ikke vil have noget med barnet at gøre, så holder de sig vel væk??

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

okay jamen man kan desværre ikke forhindre ham i at se sit barn. Men du kan jo gøre dit for at samværet bliver så begrænset som overhovedet muligt. Tag statsforvaltningen med ind over fra start så undgå du unødig kommunikation med ham osv. Hvis du mener de ikke vil have noget med barnet at gøre, så holder de sig vel væk??

Nej det gør de ikke..

Der er vist i denne uge startet en sag op ang samvær, men der går noget tid før vi får en tid. Mellem 3 og 4 mdr.

Anmeld

10. oktober 2010

Pige2009

Hvor det dog smerter mig at læse dit indlæg. Lige nu virker alting meget uoverskueligt, og selvom du ikke føler, du magter opgaven, så sker der alligevel noget med de fleste kvinder, når de endelig har deres baby i armene.

Jeg er sikker på, du er og bliver alletiders mor også for barn nr. 2, som nu er på vej. Det er ingen skam at bede om hjælp fra sin familie og venner, så brug dem, du har kær Du er velkommen til at skrive privat, for jeg har haft det som dig og kan sætte mig 100% ind i dine følelser og tanker.

Sender dig et kæmpe kram

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

TrineLærke skriver:

Hvad er det der skete?

Altså, da du fandt ud af at du er gravid, hvad skete der så?

Var du glad eller ked på det tidspunkt?

Jeg var både og..

Anmeld

10. oktober 2010

Ann.

Anonym skriver:

Jeg var både og..

Okay, hvad gjorde at du ville beholde det den gang?

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Hvor det dog smerter mig at læse dit indlæg. Lige nu virker alting meget uoverskueligt, og selvom du ikke føler, du magter opgaven, så sker der alligevel noget med de fleste kvinder, når de endelig har deres baby i armene.

Jeg er sikker på, du er og bliver alletiders mor også for barn nr. 2, som nu er på vej. Det er ingen skam at bede om hjælp fra sin familie og venner, så brug dem, du har kær Du er velkommen til at skrive privat, for jeg har haft det som dig og kan sætte mig 100% ind i dine følelser og tanker.

Sender dig et kæmpe kram

Tusind tak for det..

Jeg vil skrive til dig en af dagene, kan ikke lige nu..

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

TrineLærke skriver:

Okay, hvad gjorde at du ville beholde det den gang?

At far til barnet var ved min side, og forsikrede mig om at det hele nok skulle gå.. Og så min egen overbevisning at jeg kan dette..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.