Øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.782 visninger
42 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg er gravid, men ønsker ikke og vøæe det. At sætte endnu et barn i verden til dette......

Jeg kan desværre ikke få en abort. Er så ked af det hele tiden, min energi er = 0. Jeg har et barn i forvejen, det er 2 år.

Jeg må nok ringe til min læge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

Low

Anonym skriver:

Jeg er gravid, men ønsker ikke og vøæe det. At sætte endnu et barn i verden til dette......

Jeg kan desværre ikke få en abort. Er så ked af det hele tiden, min energi er = 0. Jeg har et barn i forvejen, det er 2 år.

Hvorfor kan du ikke få abort?

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

Low skriver:

Hvorfor kan du ikke få abort?

Jeg er over 12 uger henne.

Anmeld

10. oktober 2010

Low

Anonym skriver:

Jeg er over 12 uger henne.

Du kan komme til samtaler og hvis du kan bevise at du virkelig ikke kan tage dig af et barn så mener jeg godt du kan men du skal skynde dig.

Anmeld

10. oktober 2010

Low

Low skriver:

Du kan komme til samtaler og hvis du kan bevise at du virkelig ikke kan tage dig af et barn så mener jeg godt du kan men du skal skynde dig.

Det kommer selvfølgelig an på om du er over 20 uger henne så kan det selvfølgelig ikke lade sig gøre

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

Low skriver:

Jeg er jo i 18. uge....

Anmeld

10. oktober 2010

BubbieBear

Anonym skriver:

Opdagede du det meget sent?

Anmeld

10. oktober 2010

A.

puha det lyder ikke særlig godt hvordan kan det være at du har opdaget det så sent?

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

BubbieBear skriver:

Opdagede du det meget sent?

nej det gjorde jeg ikke. men faderen er gået fra for anden gang, så nu står jeg selv. igen igen..

Anmeld

10. oktober 2010

henh01

Anonym skriver:

nej det gjorde jeg ikke. men faderen er gået fra for anden gang, så nu står jeg selv. igen igen..

Ja I så fald så tror jeg ikke du kan blive indstillet til en sen abort.

Kunne du ikke forestille dig selv som enlig mor? -Det er jo ingen skam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.